Categories: News

Pista 2 a Aeroportului Internaţional Henri Coandă Bucureşti a fost redeschisă

Pista 2 a Aeroportului Internaţional Henri Coandă Bucureşti a fost redeschisă în decursul după amiezii de miercuri, 20 iunie 2018.

Pista 2 a Aeroportului Internaţional Henri Coandă Bucureşti va fi operaţională pe întreaga sa lungime, de 3,5 kilometri.

Veștile bune vin din partea Companiei Naționale Aeroporturi București, printr-un comunicat remis Agerpres.

“Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti anunţă redeschiderea pistei de decolare-aterizare nr. 2 (08L-26R) începând de miercuri, orele 18:00, în conformitate cu programul anunţat anterior. Începând de astăzi, pista nr. 2 va fi operaţională pe întreaga lungime de 3500 metri, fapt ce va conduce la o creştere a capacităţii de operare a aeroportului cu peste 50%, până la un număr de 39 aterizări şi decolări pe oră”, spune CNAB, într-un comunicat.

Citiți și TOP: Aeroportul Internațional Henri Coandă se situeaza pe locul 116 în lume

Lucrările de aşternere covor asfaltic au costat circa 1,25 milioane lei şi au durat 30 zile.

După recepţia lucrărilor, în perioada 13-20 iunie, au fost efectuate operaţiunile pregătitoare redeschiderii pistei (refacere marcaje, calibrare din zbor, autorizări, etc.).

Lucrările de reparaţii la pista 2 a Aeroportului Internaţional “Henri Coandă” au început la jumătatea lunii mai a acestui an. De asemenea, lucrările de reparaţie la căile de rulare de pe acelaşi aeroport au demarat pe data de 12 aprilie 2018, termenul de finalizare fiind noiembrie 2018.

Citiți și Ajungeți mai repede la Aeroportul Henri Coandă cu trenul

CNAB a menţionat faptul că această primă fază a lucrărilor face parte dintr-un amplu program de măsuri de remediere a suprafeţelor pavate din Aeroportul Internaţional “Henri Coandă” Bucureşti. Planul prevede, printre altele, operaţionalizarea pistei 2 (08L-26R) şi a balizajului luminos de categorie III A.

Pe 26 martie, directorul general al TAROM, Werner Wollf, a declarat la Timişoara că aeroportul principal bucureştean are nevoie de investiţii masive în căile de rulare. Gropile care sunt în pistă taie roţile avioanelor pe care le schimbă într-un mod halucinant. Acest fapt atrage costuri foarte mari pentru companie.

Andrei Beldiman

Andrei Cristian Beldiman - video reporter 10 ani de experiență internațională în hoteluri de 4 și 5 stele, cu precădere în Grecia Editor și fotograf în timpul liber Călător, povestitor și explorator

Share
Published by
Andrei Beldiman

Recent Posts

Redefinirea călătoriilor globale cu World Tourism Portal

Pe măsură ce lumea se redeschide treptat călătorilor post-pandemie, cererea pentru resurse de călătorie fiabile…

o săptămână ago

Mai joaca romanii la loterie?

Loteria Romana este una dintre cele mai apreciate de la noi din tara, deoarece premiile…

2 săptămâni ago

Inspiratie pentru Cadouri de Paste: Idei pentru Toate Gusturile si Bugetele

Gasirea cadoului perfect de Paste poate fi o provocare, mai ales cand doresti sa multumesti…

2 săptămâni ago

Wizz Air Malta este un pionier în materie de siguranță și inovație la Parlamentul European, cu certificatul său de operator aerian EASA

 Astăzi, Wizz Air Malta a găzduit o întâlnire importantă de briefing la Parlamentul European. Evenimentul,…

3 săptămâni ago

Cum să ai grijă de zona ta intimă cu un gel intim potrivit?

Fiecare doamnă dorește să fie sănătoasă și frumoasă, însă frumusețea exterioară este imposibilă fără un…

4 săptămâni ago

Tehnologii inovative în construcții: Eficientizarea lucrărilor cu echipamente moderne

Într-o lume unde schimbările constante definesc realitatea noastră, tehnologia stă la baza progresului și eficienței…

o lună ago

Acest site folosește cookies.