News

O companie aeriană israeliană a fost acuzată de discriminare

O companie aeriană israeliană a fost acuzată de tratament preferențial după ce a mutat două femei de pe locurile lor din avion. Cererea a fost făcută de un grup de bărbații ultra-ortodocși care au refuzat să stea lângă ele.

Grupul de bărbați a refuzat să discute problema cu stewardesele pe motivul că și ele sunt femei.

Zborul companiei aeriene El Al din new York către Tel Aviv a fost întârziat mai mult de o oră.

Când stewardesele au încercat să discute cu bărbații, aceștia au refuzat pe motiv că și ele sunt femei.

Incidentul s-a întâmplat după ce anul trecut, o femeie a intentat proces împotriva companiei aeriene pentru că a fost mutată de la locul ei din același motiv.

Citiți și VIDEO. Incident aviatic. Pasagerii sar de pe aripa avionului pentru a-și salva viețile

În respectivul caz, Curtea Supremă a Israelului a decis că solicitarea unui pasager pentru a-și muta locul, în funcție de sex, este o formă de discriminare.

Unul dintre pasagerii aflați la bord a relatat incidentul în social-media.

În timpul incidentului din această săptămână, o persoană care pretinde că s-a aflat la bordul avionului, Khen Rotem, a descris cu lux de amănunte desfășurarea evenimentelor pe Facebook: „Toți bărbații din echipajul de zbor, cu excepția căpitanului, se ocupă acum doar de acest incident în loc să se pregătească pentru decolare.”. Descrierea a fost postată pe rețeaua de socializare, conform The Times of Israel.

El a adăugat că, în cele din urmă, un vârstnic american și tânăr israeliean au schimbat locurile cu cele două femei, permițând avionului să-și înceapă călătoria.

Citiți și Incident aviatic. 17 persoane afectate din cauza unui miros ciudat

Dl. Rotem a descris unul dintre bărbați ca fiind „în mod special devotat”. Bărbatul a dezvăluit cum a ajuns în avion cu ochii închiși și i-a ținut închiși pe durata zborului. Motivul a fost evitarea contactului vizual cu femeile aflate la bord.

Într-o declarație, compania aeriană El Al și-a cerut scuze pentru „neplăcerile” cauzate pasagerilor.

„Orice discriminare împotriva pasagerilor este absolut interzisă. Însoțitorii de zbor El Al fac tot ce pot pentru a oferi servicii unei largi varietăți de pasageri cu diferite cereri și fac tot ce le stă în putere pentru a încerca să-i ajute pe toți”.

Andrei Beldiman

Andrei Cristian Beldiman - video reporter 10 ani de experiență internațională în hoteluri de 4 și 5 stele, cu precădere în Grecia Editor și fotograf în timpul liber Călător, povestitor și explorator

Share
Published by
Andrei Beldiman

Recent Posts

FLYONE Airlines anunță noi rute din București pentru sezonul de vară 2026

Compania aeriană FLYONE Airlines continuă procesul de dezvoltare pe piața din România și anunță lansarea…

o lună ago

Pamtour – Agenție de Turism din Râmnicu Vâlcea pentru Vacanțe All Inclusive, Excursii și Sejururi de Vis

Cauți o agenție de turism serioasă, care să îți ofere vacanțe fără griji și cu…

4 luni ago

Noi date din Egiptul Antic: hieroglife purtând pecetea regală a faraonului Ramses al III-lea

Unul dintre motivele pentru care Egiptul modern este o destinație turistică internațională de top vizează…

7 luni ago

Transfer Aeroport VIP: Pentru Managerii Care Vor Să Scape De Stresul Traficului

Imaginează-ți: e ora 5 dimineața. Afară e liniște, dar agenda ta deja urlă în fundal.…

7 luni ago

Transfer Aeroport VIP: Pentru Managerii Care Vor Să Scape De Stresul Traficului

Imaginează-ți: e ora 5 dimineața. Afară e liniște, dar agenda ta deja urlă în fundal.…

7 luni ago

Wizz Air anunță trei rute și două aeronave în București, precum și o bază nouă la Băneasa

Wizz Air, cea mai sustenabilă companie aeriană din EMEA, a anunțat astăzi continuarea expansiunii în…

10 luni ago

Acest site folosește cookies.