News

O companie aeriană israeliană a fost acuzată de discriminare

O companie aeriană israeliană a fost acuzată de tratament preferențial după ce a mutat două femei de pe locurile lor din avion. Cererea a fost făcută de un grup de bărbații ultra-ortodocși care au refuzat să stea lângă ele.

Grupul de bărbați a refuzat să discute problema cu stewardesele pe motivul că și ele sunt femei.

Zborul companiei aeriene El Al din new York către Tel Aviv a fost întârziat mai mult de o oră.

Când stewardesele au încercat să discute cu bărbații, aceștia au refuzat pe motiv că și ele sunt femei.

Incidentul s-a întâmplat după ce anul trecut, o femeie a intentat proces împotriva companiei aeriene pentru că a fost mutată de la locul ei din același motiv.

Citiți și VIDEO. Incident aviatic. Pasagerii sar de pe aripa avionului pentru a-și salva viețile

În respectivul caz, Curtea Supremă a Israelului a decis că solicitarea unui pasager pentru a-și muta locul, în funcție de sex, este o formă de discriminare.

Unul dintre pasagerii aflați la bord a relatat incidentul în social-media.

În timpul incidentului din această săptămână, o persoană care pretinde că s-a aflat la bordul avionului, Khen Rotem, a descris cu lux de amănunte desfășurarea evenimentelor pe Facebook: „Toți bărbații din echipajul de zbor, cu excepția căpitanului, se ocupă acum doar de acest incident în loc să se pregătească pentru decolare.”. Descrierea a fost postată pe rețeaua de socializare, conform The Times of Israel.

El a adăugat că, în cele din urmă, un vârstnic american și tânăr israeliean au schimbat locurile cu cele două femei, permițând avionului să-și înceapă călătoria.

Citiți și Incident aviatic. 17 persoane afectate din cauza unui miros ciudat

Dl. Rotem a descris unul dintre bărbați ca fiind „în mod special devotat”. Bărbatul a dezvăluit cum a ajuns în avion cu ochii închiși și i-a ținut închiși pe durata zborului. Motivul a fost evitarea contactului vizual cu femeile aflate la bord.

Într-o declarație, compania aeriană El Al și-a cerut scuze pentru „neplăcerile” cauzate pasagerilor.

„Orice discriminare împotriva pasagerilor este absolut interzisă. Însoțitorii de zbor El Al fac tot ce pot pentru a oferi servicii unei largi varietăți de pasageri cu diferite cereri și fac tot ce le stă în putere pentru a încerca să-i ajute pe toți”.

Andrei Beldiman

Andrei Cristian Beldiman - video reporter 10 ani de experiență internațională în hoteluri de 4 și 5 stele, cu precădere în Grecia Editor și fotograf în timpul liber Călător, povestitor și explorator

Share
Published by
Andrei Beldiman

Recent Posts

Noi date din Egiptul Antic: hieroglife purtând pecetea regală a faraonului Ramses al III-lea

Unul dintre motivele pentru care Egiptul modern este o destinație turistică internațională de top vizează…

o lună ago

Transfer Aeroport VIP: Pentru Managerii Care Vor Să Scape De Stresul Traficului

Imaginează-ți: e ora 5 dimineața. Afară e liniște, dar agenda ta deja urlă în fundal.…

2 luni ago

Transfer Aeroport VIP: Pentru Managerii Care Vor Să Scape De Stresul Traficului

Imaginează-ți: e ora 5 dimineața. Afară e liniște, dar agenda ta deja urlă în fundal.…

2 luni ago

Wizz Air anunță trei rute și două aeronave în București, precum și o bază nouă la Băneasa

Wizz Air, cea mai sustenabilă companie aeriană din EMEA, a anunțat astăzi continuarea expansiunii în…

5 luni ago

Legați-vă centura. Acestea sunt cele mai periculoase rute din Europa cu cele mai multe turbulențe

Turbulența pare să fi devenit unul dintre subiectele fierbinți ale anului 2024, cu multiple incidente…

5 luni ago

Un pas major către combustibilul sustenabil pentru aviație: Test operațional SAF finalizat cu succes la Charleroi

Într-o inițiativă comună, Wizz Air, Airbus, Moeve și Aeroportul Charleroi au anunțat încheierea cu succes…

5 luni ago

Acest site folosește cookies.