Fly

Impactul grevelor controlorilor de trafic aerian din Franța

Grevele controlorilor de trafic aerian din Franța afectează puternic sute de mii de oameni și companii aeriene.

Impiedicat de greve și echipamente învechite, controlul traficului aerian francez este responsabil pentru o treime din întârzierile aviatice din Europa.

Declarația vine din partea publicației Le Parisien, luni, 18 iunie, citând un raport al comitetului de finanțe al Senatului.

Între anii 2004 și 2016, controlorii de trafic aerian francezi au fost în grevă timp de 254 de zile.

Pe al doilea loc se află controlorii de trafic aerian din Grecia, cu doar 46 de zile de grevă. În acest top urmează Italia, cu 37 de zile de grevă, și Germania cu doar patru, potrivit raportului ziarului.

„Fiecare zi de grevă în Franța are un impact mult mai mare asupra traficului european decât (greve) în alte țări europene”, a remarcat autorul raportului, senatorul Vincent Capo-Canellas, după șase luni de activitate, inclusiv numeroase vizite pe teren.

Citiți și Angajat al aeroportului acuzat de agresiune sexuală a pasagerilor

În plus Franța este, de asemenea, campioană la capitolul întârzieri provocate de echipamentele învechite folosite, este precizat în raport.

„Țara noastră este responsabilă pentru 33% din întârzierile datorate controlului traficului aerian în Europa”, a declarat Capo-Canellas, reprezentând 300 milioane de euro pierderi anuale pentru companiile aeriene.

Controlul traficului aerian francez este responsabil pentru o treime din întârzierile aviatice din Europa.

„În Franța, echipamentul de control este depășit”, iar costurile de întreținere sunt ridicate. Valoarea lor a atins pragul de 136 de milioane de euro pe an, a adăugat Capo-Canellas.

„Ne aflăm în spatele vecinilor noștri”, se plângea senatorul, în ciuda faptului că Franța a cheltuit peste două miliarde de euro pentru modernizarea controlului traficului aerian din 2011.

Citiți și Aeroportul din Birmingham, obligat să se închidă din cauza unui avion care a aterizat de urgență

Raportul a menționat, de asemenea, că cei 4 000 de controlori de trafic aerian din Franța trebuie să facă față creșterii accentuate a traficului în fiecare an.

Ei au controlat mai mult de 3,1 milioane de zboruri în 2017, în creștere cu 4% față de 2016 și cu 8,6% din 2015.

Andrei Beldiman

Andrei Cristian Beldiman - video reporter 10 ani de experiență internațională în hoteluri de 4 și 5 stele, cu precădere în Grecia Editor și fotograf în timpul liber Călător, povestitor și explorator

Share
Published by
Andrei Beldiman

Recent Posts

Pamtour – Agenție de Turism din Râmnicu Vâlcea pentru Vacanțe All Inclusive, Excursii și Sejururi de Vis

Cauți o agenție de turism serioasă, care să îți ofere vacanțe fără griji și cu…

2 luni ago

Noi date din Egiptul Antic: hieroglife purtând pecetea regală a faraonului Ramses al III-lea

Unul dintre motivele pentru care Egiptul modern este o destinație turistică internațională de top vizează…

5 luni ago

Transfer Aeroport VIP: Pentru Managerii Care Vor Să Scape De Stresul Traficului

Imaginează-ți: e ora 5 dimineața. Afară e liniște, dar agenda ta deja urlă în fundal.…

5 luni ago

Transfer Aeroport VIP: Pentru Managerii Care Vor Să Scape De Stresul Traficului

Imaginează-ți: e ora 5 dimineața. Afară e liniște, dar agenda ta deja urlă în fundal.…

5 luni ago

Wizz Air anunță trei rute și două aeronave în București, precum și o bază nouă la Băneasa

Wizz Air, cea mai sustenabilă companie aeriană din EMEA, a anunțat astăzi continuarea expansiunii în…

9 luni ago

Legați-vă centura. Acestea sunt cele mai periculoase rute din Europa cu cele mai multe turbulențe

Turbulența pare să fi devenit unul dintre subiectele fierbinți ale anului 2024, cu multiple incidente…

9 luni ago

Acest site folosește cookies.