Pasageri agresivi, gesturi indecente și haos - revolta pasagerilor din cauza unui zbor întârziat a fost în plină desfășurare. Sursa: Daily Mail
Un zbor întârziat a fost sursa haosului care a început în rândul pasagerilor companiei Tigerair, în Australia.
Pasagerii au aruncat gunoaie, iar poliția a fost chemată pentru a-i calma.
Un pasager care zbura cu Tigerair Australia, între Sydney și Melbourne, a învinovățit compania aeriană pentru ceea ce a numit drept „zborul din iad”.
Unul dintre ei a urinat în apropierea porții de plecare, a declarat ziarul Daily Mail Australia. Situația tensionată a fost cauzată de întârzierea cu 6 ore a decolării unuia dintre zborurile transportatorului aerian.
Zborul TT263, de pe data de 8 iunie, trebuia să plece la ora 17:45, dar avionul Boeing 737 nu a părăsit orașul Sydney până la ora 23:16. Ca rezultat, cursa a aterizat în Melbourne la ora 00.35.
Pasagerul, care nu a dorit să fie numit, a spus că întârzierea i-a lăsat pe unii pasageri furioși și agresivi.
„Poliția a fost acolo când oamenii strigau și aruncau gunoi”, a spus el.
Citiți și Pasageri agresați fizic de către personalul din aeroport, în Cuba
„Ei au strigat „Spune-ne ce trebuie să facem pentru a lua un alt zbor”. Un tip a spus că a ratat o întâlnire care l-a costat 30.000 de dolari.
„Cineva a urinat apoi pe podea, deoarece aeroportul din Sydney era închis. Băile au fost curățate.”
Aeroportul din Sydney este închis între orele 23:00 și 4:00, datorită regimului de urgență impus de guvern, dar Daily Mail Australia înțelege că toaletele erau la dispoziția pasagerilor în acel moment.
Un alt pasager a postat pe pagina de Facebook Tigerair Australia, timpul de plecare a fost în mod constant amânat și a descris întârzierea ca pe un „dezastru”.
„Ultima actualizare a fost că plecarea ar fi la ora 21.45 și acum clienții sunt iritați, frustrați și dezamăgiți de faptul că toți așteptăm fără să primim vreo informație”.
„… Modul în care s-a desfășurat acest zbor a fost mai mult decât dezgustător și jenant …”
Citiți și Blocat în aeroport, un bărbat trăiește de 42 de zile în incintă
Un purtător de cuvânt al Tigerair Australia a declarat că zborul a fost amânat din cauza unei probleme de inginerie.
„Înțelegem că întârzierile pot fi frustrante pentru clienții noștri și lucrăm din greu pentru a ne asigura că orice întrerupere este menținută la minimum”, a spus purtătorul de cuvânt.
„În plus, siguranța clienților și a echipajului nostru este prioritatea noastră numărul unu și menținerea celor mai înalte standarde de siguranță sprijină operațiunile noastre în orice moment”.
Compania aeriană FLYONE Airlines continuă procesul de dezvoltare pe piața din România și anunță lansarea…
Cauți o agenție de turism serioasă, care să îți ofere vacanțe fără griji și cu…
Unul dintre motivele pentru care Egiptul modern este o destinație turistică internațională de top vizează…
Imaginează-ți: e ora 5 dimineața. Afară e liniște, dar agenda ta deja urlă în fundal.…
Imaginează-ți: e ora 5 dimineața. Afară e liniște, dar agenda ta deja urlă în fundal.…
Wizz Air, cea mai sustenabilă companie aeriană din EMEA, a anunțat astăzi continuarea expansiunii în…
Acest site folosește cookies.