News

Ryanair admite că noile reguli privind check-in-ul cauzează haos în aeroporturi

Ryanair a recunoscut planul său de a le cere pasagerilor să-și lase bagajul de mână la poartă, nu ajută avioanele să plece la timp. Oare compania aeriană dorește să-și schimbe din nou politica de check-in a bagajelor?

Ultimele schimbări făcute de Ryanair privind regulile de check-in a bagajelor de mână cauzează haos, lucru pe care până și compania l-a confirmat.

Ryanair și-a modificat anul trecut politica privind bagajele. Astfel din cele două bagaje de mână ale unui pasager, cel mai mare trebuie să ajungă la cală. Potrivit The Guardian, CEO-ul Michael O’Leary nu este fericit. „Este vorba despre o problemă de manevră, mai ales în perioadele de vârf. Există multe zboruri în care acum trebuie să punem gratuit 100 sau 120 de bagaje la cală. În cazul în care acest lucru continuă va trebui să revizuim această procedură. ”

Citiți mai multe despre pasagerii consideră derutante noile reguli pentru check-in Ryanair.

Ca parte a schimbărilor de anul trecut, Ryanair a modificat regulile pentru bagajele de cală și pentru cele de mână. Pasagerii care au ales bagaje de cală au plătit mai puțin, taxele scăzând de la 35 la 25 de euro. Pentru bagajele de mână, Ryanair a încetat să permită pasagerilor să aducă la bord două bagaje, cum ar fi o valiză mică și un laptop. Cu toate acestea, al 2-lea bagaj, mai mare, poate fi trimis la cală, gratuit, de la poartă. De aici a rezultat și haosul de pe aeroporturi. Pasagerii care vor să ia cu ei și cel de-al 2-lea bagaj au opțiunea de „Priority Boarding”, pentru suma de 5 euro în plus.

Compania a declarat inițial că noile reguli vor duce la eliminarea întârzierii zborurilor și vor elimina problemele de genul lipsa spațiului pentru bagaje de mână, în cabină.

Din păcate acest lucru nu a avut rezultatele scontate. Oamenii preferă să plătească 5 euro în plus pentru ca un bagaj de mână mai greu să ajungă la cală, decât să plătească 25 de euro pentru un bagaj de cală.

Citiți și despre limitele bagajului de mână și de cală la companiile aeriene care operează pe Aeroportul Henri Coandă.

Trebuie să existe o cale mai bună, deoarece toată lumea urăște modelul actual, de la pasageri până la personalul de la poartă și echipajele de zbor. „Pasagerii de afaceri urăsc să aștepte bagajului și eventual să constate că acesta poate fi declarat dispărut la destinație. De cealaltă parte turiștii de la clasa Economică preferă costuri reduse ale biletului de avion.”. Explică Tilmann Gabriel, directorul programului de management al aviației la City, Universitatea din Londra. „În cabină există doar un spațiu limitat, iar bagajele pot fi depozitate doar în compartimentele de deasupra capetelor sau sub scaune. Echipajul de zbor întâmpină probleme pentru a găsi spațiu, pentru a evita întârzierile.”

Rămânem cu întrebarea, oare compania aeriană va schimba din nou regulile pentru bagajele de mână?

Andrei Beldiman

Andrei Cristian Beldiman - video reporter 10 ani de experiență internațională în hoteluri de 4 și 5 stele, cu precădere în Grecia Editor și fotograf în timpul liber Călător, povestitor și explorator

Share
Published by
Andrei Beldiman

Recent Posts

Wizz Air anunță trei rute și două aeronave în București, precum și o bază nouă la Băneasa

Wizz Air, cea mai sustenabilă companie aeriană din EMEA, a anunțat astăzi continuarea expansiunii în…

2 săptămâni ago

Legați-vă centura. Acestea sunt cele mai periculoase rute din Europa cu cele mai multe turbulențe

Turbulența pare să fi devenit unul dintre subiectele fierbinți ale anului 2024, cu multiple incidente…

3 săptămâni ago

Un pas major către combustibilul sustenabil pentru aviație: Test operațional SAF finalizat cu succes la Charleroi

Într-o inițiativă comună, Wizz Air, Airbus, Moeve și Aeroportul Charleroi au anunțat încheierea cu succes…

3 săptămâni ago

TAROM deschide societatea TAROM Tehnic. Restructurarea companiei este unul din motivele constituirii unei noi societăți

Compania Națională de Transporturi Aeriene Române, TAROM, anunță un pas strategic semnificativ în evoluția sa:…

3 săptămâni ago

Traficul aerian pe aeroporturile bucureștene continuă să crească în 2024, depășind nivelul pre-pandemic

Anul 2024 a adus o nouă creștere semnificativă a traficului aerian pe principalele aeroporturi din…

3 săptămâni ago

O nouă generație de motoare pentru avioane este gată să scrie istorie

Industria aviației de business și generală se află într-o continuă evoluție, iar motoarele de generație…

3 săptămâni ago

Acest site folosește cookies.