News

Ryanair admite că noile reguli privind check-in-ul cauzează haos în aeroporturi

Ryanair a recunoscut planul său de a le cere pasagerilor să-și lase bagajul de mână la poartă, nu ajută avioanele să plece la timp. Oare compania aeriană dorește să-și schimbe din nou politica de check-in a bagajelor?

Ultimele schimbări făcute de Ryanair privind regulile de check-in a bagajelor de mână cauzează haos, lucru pe care până și compania l-a confirmat.

Ryanair și-a modificat anul trecut politica privind bagajele. Astfel din cele două bagaje de mână ale unui pasager, cel mai mare trebuie să ajungă la cală. Potrivit The Guardian, CEO-ul Michael O’Leary nu este fericit. „Este vorba despre o problemă de manevră, mai ales în perioadele de vârf. Există multe zboruri în care acum trebuie să punem gratuit 100 sau 120 de bagaje la cală. În cazul în care acest lucru continuă va trebui să revizuim această procedură. ”

Citiți mai multe despre pasagerii consideră derutante noile reguli pentru check-in Ryanair.

Ca parte a schimbărilor de anul trecut, Ryanair a modificat regulile pentru bagajele de cală și pentru cele de mână. Pasagerii care au ales bagaje de cală au plătit mai puțin, taxele scăzând de la 35 la 25 de euro. Pentru bagajele de mână, Ryanair a încetat să permită pasagerilor să aducă la bord două bagaje, cum ar fi o valiză mică și un laptop. Cu toate acestea, al 2-lea bagaj, mai mare, poate fi trimis la cală, gratuit, de la poartă. De aici a rezultat și haosul de pe aeroporturi. Pasagerii care vor să ia cu ei și cel de-al 2-lea bagaj au opțiunea de „Priority Boarding”, pentru suma de 5 euro în plus.

Compania a declarat inițial că noile reguli vor duce la eliminarea întârzierii zborurilor și vor elimina problemele de genul lipsa spațiului pentru bagaje de mână, în cabină.

Din păcate acest lucru nu a avut rezultatele scontate. Oamenii preferă să plătească 5 euro în plus pentru ca un bagaj de mână mai greu să ajungă la cală, decât să plătească 25 de euro pentru un bagaj de cală.

Citiți și despre limitele bagajului de mână și de cală la companiile aeriene care operează pe Aeroportul Henri Coandă.

Trebuie să existe o cale mai bună, deoarece toată lumea urăște modelul actual, de la pasageri până la personalul de la poartă și echipajele de zbor. „Pasagerii de afaceri urăsc să aștepte bagajului și eventual să constate că acesta poate fi declarat dispărut la destinație. De cealaltă parte turiștii de la clasa Economică preferă costuri reduse ale biletului de avion.”. Explică Tilmann Gabriel, directorul programului de management al aviației la City, Universitatea din Londra. „În cabină există doar un spațiu limitat, iar bagajele pot fi depozitate doar în compartimentele de deasupra capetelor sau sub scaune. Echipajul de zbor întâmpină probleme pentru a găsi spațiu, pentru a evita întârzierile.”

Rămânem cu întrebarea, oare compania aeriană va schimba din nou regulile pentru bagajele de mână?

Andrei Beldiman

Andrei Cristian Beldiman - video reporter 10 ani de experiență internațională în hoteluri de 4 și 5 stele, cu precădere în Grecia Editor și fotograf în timpul liber Călător, povestitor și explorator

Share
Published by
Andrei Beldiman

Recent Posts

Care sunt cele mai frecvente greșeli care întârzie rambursarea TVA pentru transportatori?

Rambursarea TVA este un proces esențial pentru transportatori, dar poate fi și unul complicat și…

o zi ago

Agentii Imobiliare Iasi – Oferte Exclusive de Apartamente si Case in Iasi. Ce ar trebui sa urmaresti cand cauti o agentie imobiliara?

Agentii Imobiliare Iasi - Oferte Exclusive de Apartamente si Case in Iasi. Ce ar trebui…

2 săptămâni ago

Anunt Ziar Acte Pierdute – cum sa declari pierdere usor si fara batai de cap!

Anunt Ziar Acte Pierdute Ce să faci când pierzi acte importante Pierzi acte oficiale? Iată…

2 săptămâni ago

OKalba Turbo – Servicii Profesionale pentru Performanța Maximă a Mașinii Tale

La OKalba Turbo, suntem dedicați să menținem mașina ta în cea mai bună formă. Oferim…

2 luni ago

FBI avertizează oamenii să nu folosească stațiile publice de încărcare a telefoanelor

În ultimul timp, FBI-ul a emis o avertizare importantă pentru consumatori: evitați utilizarea stațiilor publice…

2 luni ago

Scandalul din Aeroportul din Cluj-Napoca: Pasageri lăsați în urmă și acuzații de neglijență

Aeroportul Internațional din Cluj-Napoca a fost martorul unui incident tulburător în care mai mulți pasageri…

2 luni ago

Acest site folosește cookies.