News

Incident aviatic. Un pasager beat a amenințat însoțitorii de zbor

Un zbor din Manchester către Egipt a fost forțat să devieze spre Grecia. Acest incident aviatic a fost cauzat de amenințările unui pasager beat aflat la bord.

Un pasager beat a amenințat personalul de zbor în timpul unei călătorii din Marea Britanie către Egipt.

Pasagerii au afirmat că bărbatul a devenit abuziv și a amenințat însoțitorii de zbor. Comportamentul său, care a pus în pericol siguranța tuturor celor aflați la bord, a provocat devierea avionului de la ruta inițială.

Citiți și despre incident aviatic: avion cu fereastra crăpată a aterizat de urgență.

Căpitanul și membrii echipajului l-au imobilizat pe pasager, iar pașaportul i-a fost reținut.
Abia după aceste acțiuni a fost luată decizia de a devia de la ruta inițială.

Zborul companiei Thomas Cook a decolat de pe Aeroportul Manchester la ora 14.05, pe 8 mai.

Destinația finală era Aeroportul Hurghada, în Egypt, unde trebuia să aterizeze în jurul orei 20:30.

Zborul MT486 a aterizat pe Aeroportul Internațional din Atena, unde pasagerul recalcitrant a fost preluat de poliție. Astfel, zborul a fost întârziat cu 3 ore, în timp ce pasagerii au așteptat la bord pentru ca poliția să-l ia în primire pe agresor.

Citiți și despre un avion cu români a aterizat de urgență. O femeie a făcut infarct la bord.

Pe rețeaua de socializare Twitter, unul dintre pasageri, Carole Lamborn a postat următoarele:

„Pe drumul spre Egipt, Hurghada, din Manchester, bărbat violent reținut, aterizare de urgență iar el a fost preluat de poliție, în prezent pe pistă, pilotul și un membru al echipajului de cabină au trebuit să meargă la secția de poliție pentru a face o declarație.”

Citiți și despre incident aviatic: a deschis ușa de urgență a avionului pentru că îi era prea cald.

Se înțelege că managerul de cabină și căpitanul de zbor au asistat poliția elenă.

Un reprezentat al companiei aeriene Thomas Cook Airlines a declarat: „Zborul MT486 din Manchester către Hurghada a fost deviat către Atena din cauza unui pasager agresiv aflat la bord. Siguranța clienților și a echipajului nostru este întotdeauna prioritatea noastră numărul 1 și ne pare foarte rău pentru întârzierea și neplăcerile provocate clienților noștri”.

Andrei Beldiman

Andrei Cristian Beldiman - video reporter 10 ani de experiență internațională în hoteluri de 4 și 5 stele, cu precădere în Grecia Editor și fotograf în timpul liber Călător, povestitor și explorator

Share
Published by
Andrei Beldiman

Recent Posts

Listele verzi, galbene și roșii din 21 octombrie 2021

Comitetul Național pentru Situații de Urgență au actualizat listele cu risc epidemiologic valabile pentru călătoriile…

o zi ago

Accident aviatic de la Cluj. Mărturia unui pasager: „Am văzut cum a explodat”

Au fost momente de panică, seara trecută, pentru 113 pasageri care au venit din Egipt…

6 zile ago

Evenimentele prin satelit sunt calea prezentului și a viitorului

Cine a spus că necesitatea este mama invenției trebuie să fi lucrat în marketing. Și…

o săptămână ago

Compania Ryanair a făcut anunțul pentru această categorie de pasageri

Un comunicat transmis de compania aeriană Ryanair a făcut mai multe anunțuri importante pentru români…

4 săptămâni ago

Airbus livrează primul elicopter UH-72B Lakota către Garda Națională a Armatei SUA

Airbus Helicopters a livrat primul UH-72B, cea mai recentă versiune a elicopterului său Lakota, Gărzii…

o lună ago

Aeroport Otopeni: Pasagerii posesori ai certificatului digital european nu mai trec prin controlul DSP

Începând de astăzi, 13 iulie, toți pasagerii care sosesc pe aeroportul Henri Coandă din țări…

3 luni ago

Acest site folosește cookies.