Categories: News

Incident aviatic. Un pasager beat a amenințat însoțitorii de zbor

Un zbor din Manchester către Egipt a fost forțat să devieze spre Grecia. Acest incident aviatic a fost cauzat de amenințările unui pasager beat aflat la bord.

Un pasager beat a amenințat personalul de zbor în timpul unei călătorii din Marea Britanie către Egipt.

Pasagerii au afirmat că bărbatul a devenit abuziv și a amenințat însoțitorii de zbor. Comportamentul său, care a pus în pericol siguranța tuturor celor aflați la bord, a provocat devierea avionului de la ruta inițială.

Citiți și despre incident aviatic: avion cu fereastra crăpată a aterizat de urgență.

Căpitanul și membrii echipajului l-au imobilizat pe pasager, iar pașaportul i-a fost reținut.
Abia după aceste acțiuni a fost luată decizia de a devia de la ruta inițială.

Zborul companiei Thomas Cook a decolat de pe Aeroportul Manchester la ora 14.05, pe 8 mai.

Destinația finală era Aeroportul Hurghada, în Egypt, unde trebuia să aterizeze în jurul orei 20:30.

Zborul MT486 a aterizat pe Aeroportul Internațional din Atena, unde pasagerul recalcitrant a fost preluat de poliție. Astfel, zborul a fost întârziat cu 3 ore, în timp ce pasagerii au așteptat la bord pentru ca poliția să-l ia în primire pe agresor.

Citiți și despre un avion cu români a aterizat de urgență. O femeie a făcut infarct la bord.

Pe rețeaua de socializare Twitter, unul dintre pasageri, Carole Lamborn a postat următoarele:

„Pe drumul spre Egipt, Hurghada, din Manchester, bărbat violent reținut, aterizare de urgență iar el a fost preluat de poliție, în prezent pe pistă, pilotul și un membru al echipajului de cabină au trebuit să meargă la secția de poliție pentru a face o declarație.”

Citiți și despre incident aviatic: a deschis ușa de urgență a avionului pentru că îi era prea cald.

Se înțelege că managerul de cabină și căpitanul de zbor au asistat poliția elenă.

Un reprezentat al companiei aeriene Thomas Cook Airlines a declarat: „Zborul MT486 din Manchester către Hurghada a fost deviat către Atena din cauza unui pasager agresiv aflat la bord. Siguranța clienților și a echipajului nostru este întotdeauna prioritatea noastră numărul 1 și ne pare foarte rău pentru întârzierea și neplăcerile provocate clienților noștri”.

Andrei Beldiman

Andrei Cristian Beldiman - video reporter 10 ani de experiență internațională în hoteluri de 4 și 5 stele, cu precădere în Grecia Editor și fotograf în timpul liber Călător, povestitor și explorator

Share
Published by
Andrei Beldiman

Recent Posts

Aeroport Otopeni: Pasagerii posesori ai certificatului digital european nu mai trec prin controlul DSP

Începând de astăzi, 13 iulie, toți pasagerii care sosesc pe aeroportul Henri Coandă din țări…

2 săptămâni ago

Blue Air operează două zboruri săptămânale Iași-Londra Heathrow

Astăzi a fost inaugurat zborul de linie Iași-Londra Heathrow (și retur), operat de compania Blue…

2 luni ago

Acest avion ar putea ajunge oriunde în lume în patru ore. Cât vor costa biletele

Industria aviației este în criză, există o presiune globală pentru a reduce emisiile de carbon,…

2 luni ago

Trenurile Soarelui 2021! București – Constanța și retur din 11 iunie, plus cele private

CFR a anunțat că trenurile Soarelui vor reveni din 11 iunie și vor circula până…

2 luni ago

TAROM pe 1 iunie 2021: „Avion cu motor, ia-mă și pe mine în zbor!”

TAROM organizează un eveniment special de ziua copiilor. Compania Națională lansează campania „Avion cu motor,…

2 luni ago

Zborurile Ryanair București – Timișoara și retur, revin din iunie. TAROM vine cu oferte de nerefuzat

Zborurile Ryanair pe ruta București - Timișoara și retur, revin din 2 iunie 2021, de…

2 luni ago

Acest site folosește cookies.