Categories: News

Incident aviatic. Un pasager beat a amenințat însoțitorii de zbor

Un zbor din Manchester către Egipt a fost forțat să devieze spre Grecia. Acest incident aviatic a fost cauzat de amenințările unui pasager beat aflat la bord.

Un pasager beat a amenințat personalul de zbor în timpul unei călătorii din Marea Britanie către Egipt.

Pasagerii au afirmat că bărbatul a devenit abuziv și a amenințat însoțitorii de zbor. Comportamentul său, care a pus în pericol siguranța tuturor celor aflați la bord, a provocat devierea avionului de la ruta inițială.

Citiți și despre incident aviatic: avion cu fereastra crăpată a aterizat de urgență.

Căpitanul și membrii echipajului l-au imobilizat pe pasager, iar pașaportul i-a fost reținut.
Abia după aceste acțiuni a fost luată decizia de a devia de la ruta inițială.

Zborul companiei Thomas Cook a decolat de pe Aeroportul Manchester la ora 14.05, pe 8 mai.

Destinația finală era Aeroportul Hurghada, în Egypt, unde trebuia să aterizeze în jurul orei 20:30.

Zborul MT486 a aterizat pe Aeroportul Internațional din Atena, unde pasagerul recalcitrant a fost preluat de poliție. Astfel, zborul a fost întârziat cu 3 ore, în timp ce pasagerii au așteptat la bord pentru ca poliția să-l ia în primire pe agresor.

Citiți și despre un avion cu români a aterizat de urgență. O femeie a făcut infarct la bord.

Pe rețeaua de socializare Twitter, unul dintre pasageri, Carole Lamborn a postat următoarele:

“Pe drumul spre Egipt, Hurghada, din Manchester, bărbat violent reținut, aterizare de urgență iar el a fost preluat de poliție, în prezent pe pistă, pilotul și un membru al echipajului de cabină au trebuit să meargă la secția de poliție pentru a face o declarație.”

Citiți și despre incident aviatic: a deschis ușa de urgență a avionului pentru că îi era prea cald.

Se înțelege că managerul de cabină și căpitanul de zbor au asistat poliția elenă.

Un reprezentat al companiei aeriene Thomas Cook Airlines a declarat: “Zborul MT486 din Manchester către Hurghada a fost deviat către Atena din cauza unui pasager agresiv aflat la bord. Siguranța clienților și a echipajului nostru este întotdeauna prioritatea noastră numărul 1 și ne pare foarte rău pentru întârzierea și neplăcerile provocate clienților noștri”.

Andrei Beldiman

Andrei Cristian Beldiman - video reporter 10 ani de experiență internațională în hoteluri de 4 și 5 stele, cu precădere în Grecia Editor și fotograf în timpul liber Călător, povestitor și explorator

Share
Published by
Andrei Beldiman

Recent Posts

Redefinirea călătoriilor globale cu World Tourism Portal

Pe măsură ce lumea se redeschide treptat călătorilor post-pandemie, cererea pentru resurse de călătorie fiabile…

16 ore ago

Mai joaca romanii la loterie?

Loteria Romana este una dintre cele mai apreciate de la noi din tara, deoarece premiile…

6 zile ago

Inspiratie pentru Cadouri de Paste: Idei pentru Toate Gusturile si Bugetele

Gasirea cadoului perfect de Paste poate fi o provocare, mai ales cand doresti sa multumesti…

7 zile ago

Wizz Air Malta este un pionier în materie de siguranță și inovație la Parlamentul European, cu certificatul său de operator aerian EASA

 Astăzi, Wizz Air Malta a găzduit o întâlnire importantă de briefing la Parlamentul European. Evenimentul,…

2 săptămâni ago

Cum să ai grijă de zona ta intimă cu un gel intim potrivit?

Fiecare doamnă dorește să fie sănătoasă și frumoasă, însă frumusețea exterioară este imposibilă fără un…

3 săptămâni ago

Tehnologii inovative în construcții: Eficientizarea lucrărilor cu echipamente moderne

Într-o lume unde schimbările constante definesc realitatea noastră, tehnologia stă la baza progresului și eficienței…

4 săptămâni ago

Acest site folosește cookies.