Categories: Tips & Tricks

Scurtatură relații clienți Telekom, Orange, Vodafone

Apelul către departamentul de relații cu clienții de la Vodafone, Orange și Telekom este uneori dificil, mai ales când vrei să intri în legătură direct cu un operator. Iată câteva din trucurile și scurtăturile spre consultantul companiilor de telefonie mobilă.

Scurtătură relații clienți Vodafone

Când sunt la Vodafone la *222 sau 0372022222 de pe un număr de Vodafone, îți răspund robotul „Andreea” și ca să ajungi direct la operator trebuie să îi ceri, de doua ori „reziliere contract” și mai apoi să confirmi cu DA. Asta dacă ești abonat.

Daca ești pe prepay, trebuie să ceri același lucru sau să alegi alte informații, să le actuți și mai apoi să apeși tasta zero.

Contact Direct Vodafone în situații de urgență

Dacă ți-ai pierdut numărul de telefon, ai nevoie de ajutor de urgență în afara programului de lucru, și ai un număr Vodafone poți suna la numerele de mai sus sau la *228 / 0372022258 (legătura direct cu un operator dacă nu ai un număr Vodafone). Număr de urgența – Rezolvă solicitările urgente, în afara programului de lucru (exemplu: blocarea sau deblocarea unui număr Vodafone şi codul PUK). Număr gratuit din rețeaua Vodafone, apel cu tarif normal din alte rețele, apel taxabil din străinătate/roaming).

Legătura directă cu un operator la robotul Vodafone se poate face și contra cost 24 ore din 24 la numărul *555 de pe un număr de telefon Vodadafone.

Vodafone fix fostul UPC Contact Department TV și Internet Fix

Dăcă ai servicii fixe de la Vodafone, fostul UPC, internet, telefonie fixă, cablu tv sau satelit, poți lua legătura direct cu un operator la numărul de telefon 0311000872.

Departamentul Relații Clienți – Rezolvă orice solicitare legată de Internet fix, TV și voce fixa.

Program: Luni – Duminica: 07 :00 – 23:00; Mențiune: În zilele de duminică și cele de sărbători legale* se tratează doar urgențele tehnice.

Pentru a intra în legătură directă cu un operator apăsați tasta 2, „Nu sunt abonat Vodafone Fix”, iar robotul te trimite direct la operator fară să mai parcurgi pașii din meniu.

Același lucru o pot face și cei care-și doresc să cotacteze 0311001001

Rezolvă cerințele de achiziție servicii fixe &TV sau modificare servicii fixe existente. Program:  Luni -Vineri 10:00 – 20:00; Excepție zilele de sărbători legale*

Scurtătură relații clienți Telekom

Telekom poate fi contactat de orice client de pe un număr Telekom la numarul de telefon 1234 sau 0214041234. Scurtătura către un operator este 140 după ce raspunde robotul sau „tehnica” client nou în care vrei sa te abonezi la servicii, fixe, mobile depinde cu ce operator vrei să iei legătura.

Dacă nu ai la dispoziție un număr telefon poți apela numărul de fix care este cu tarif normal.

Telekom nu are un număr de telefon cu taxă, care să-ți ofere legătura directă spre un operator.

Scurtătură relații clienți Orange

Orange poate fi apelat din rețeaua Orange la numărul unic 300 sau 0374300300. După ce vă răspunde operatorul, scurtătura este 180.

Alte modalități de contact Orange

300 – Serviciul Clienţi 

  • Accesul la un operator este disponibil de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00 (apel gratuit pentru clienții abonați din reţeaua Orange) şi la numărul 0374.30.03.00 (apel cu tarif normal). Pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate într- un interval de 30 de zile. Începând cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0,55 euro credit/apel.
  • Sâmbătă – Duminică și sărbatori legale : 09 :00 – 18 :00 pentru clienții persoană fizică
  • Sâmbătă – Duminică și sărbatori legale : 09 :00 – 17 :00 pentru clienții persoană juridică

Alte situații:

  • Dacă nu ai un număr de telefon Orange, apelează numărul 0374300300 (apel cu tarif normal) şi selectează opţiunea Nu sunt client Orange
  • În roaming, Serviciului Clienți poate fi apelat la numărul +40 374 300 300, taxat ca apel internaţional către România. Între orele 21:00-08:00, accesul la acest serviciu este gratuit. Transferul către un operator pentru clienți PrePay este tarifat cu 0,55 euro credit/apel. Abonații vor fi redirecționați către Serviciul Clienți la numărul 401, apel taxabil cu 0.14  euro/minut

401 – Serviciul Suport Clienţi 

  • Acces direct la operator pentru abonaţi, 24 de ore din 24, 7 zile din 7
  • Tarif naţional 0.14 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite

474 – Serviciul Clienți în limba maghiară pentru PrePay și abonamente

  • Accesul la un operator este disponibil de luni până vineri, între orele 08:00-20:00 și sâmbăta, între orele 08:00-16:00 (apel gratuit pentru clienți abonați din rețeaua Orange) și la numărul 0744.940.474 (apel cu tarif normal).
  • Pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate intr-un interval de 30 de zile. Incepand cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0,55 euro credit/apel.

228 – Serviciul Clienți pentru persoane cu deficiente de auz               

  • Acces gratuit la operator în fiecare zi, între orele 08:00-20:00
  • Asistență prin SMS dedicată exclusiv clienților cu deficiențe de auz
  • Nu poate fi accesat în Roaming

Numerele scurte pot fi apelate doar de pe mobilul tău Orange.

Orange are și un asistent virtual care este disponibil 24/24 de ore pe site-ul Orange sau în aplicația MyOrange, numit Djingo unde poți comanda servicii, activa sau dezactiva servicii, bloca sau reconecta numerele de telefon pierdute sau furate.

Important de meționat, serviciile SELFCARE sunt cele mai rapide

Orange, Vodafone și Telekom au la dispoziție servicii selfcare de mai mai multe tipuri.

  1. Prin IVR, adica prin robotul telefonic care va poate ajuta să aflați informații fară să fie necesar să discutați cu un operator. Vă poate ajuta chiar și să modificați abonamentul, să înregistrați cereri de reziliere sau activări / dezactivări de servicii.
  2. Site-urile prin sectiunile de MyAccount aveți de asemenea acces la aproape toate funcționalitățile și puteți fără să aveți nevoie să luați legătura cu un operator să activați / dezactivați servicii.
  3. Serviciul self care *100# un meniu interactiv unde puteți comanda servicii, dezactiva, activa, bloca numere de telefon ,afla informații despre factură sau alte detalii.

AIR24 vă încurajează să luați legătura cu un operator doar în situația în care aveți nevoie. Altfel, veți sta mult în așteptare și cu siguranță acest lucru vă va deranja.

Nu uitați că serviciile companniilor sunt și online pe www.vodafone.ro, www.orange.ro, www.telekom.ro.

Adrian

Share
Published by
Adrian

Recent Posts

Redefinirea călătoriilor globale cu World Tourism Portal

Pe măsură ce lumea se redeschide treptat călătorilor post-pandemie, cererea pentru resurse de călătorie fiabile…

21 de minute ago

Mai joaca romanii la loterie?

Loteria Romana este una dintre cele mai apreciate de la noi din tara, deoarece premiile…

5 zile ago

Inspiratie pentru Cadouri de Paste: Idei pentru Toate Gusturile si Bugetele

Gasirea cadoului perfect de Paste poate fi o provocare, mai ales cand doresti sa multumesti…

6 zile ago

Wizz Air Malta este un pionier în materie de siguranță și inovație la Parlamentul European, cu certificatul său de operator aerian EASA

 Astăzi, Wizz Air Malta a găzduit o întâlnire importantă de briefing la Parlamentul European. Evenimentul,…

2 săptămâni ago

Cum să ai grijă de zona ta intimă cu un gel intim potrivit?

Fiecare doamnă dorește să fie sănătoasă și frumoasă, însă frumusețea exterioară este imposibilă fără un…

3 săptămâni ago

Tehnologii inovative în construcții: Eficientizarea lucrărilor cu echipamente moderne

Într-o lume unde schimbările constante definesc realitatea noastră, tehnologia stă la baza progresului și eficienței…

4 săptămâni ago

Acest site folosește cookies.