Categories: News

Wizz Air rambursează automat banii pe biletele de avion

Wizz Air și-a lansat procesul de rambursare automatizată în luna mai a anului trecut pentru a face față numărului fără precedent de anulări cauzate de pandemia de Covid-19, compania aeriană înregistrând o creștere de 3000% a cererilor de rambursare în 2020 comparativ cu nivelurile din 2019.

Procesul automat înseamnă că pentru pasagerii ale căror zboruri au fost anulate, pe baza opțiunii selectate de client, Wizz Air va rambursa automat 120% din tariful inițial dar sub formă de credit de companie sau le va oferi pasagerilor opțiunea de rambursare în numerar de 100% către metoda lor inițială de plată sau opțiunea de a rezerva un nou zbor gratuit. Pasagerii pot solicita cu ușurință această rambursare, cu un singur clic în contul lor Wizz Air de pe wizzair.com sau accesând linkul primit prin e-mail.

Wizz Air încurajează întotdeauna călătorii să rezerve direct de pe wizzair.com sau prin intermediul aplicației mobile a companiei aeriene, astfel încât rambursările să poată fi procesate cât mai repede posibil. Atunci când rezervările se fac prin intermediul platformelor de rezervare online, Wizz Air nu poate contacta direct pasagerul cu privire la opțiunile de rambursare relevante, deoarece proprietarul rezervării nu este pasagerul, ci platforma prin care au fost achiziționate biletele. Ca urmare, compensația poate fi amânată. Pasagerii care au rezervat bilete prin intermediul platformelor de rezervare a călătoriilor online nu au altă opțiune decât să se bazeze pe acțiunile proprietarului rezervării. Fiecare platformă de rezervare a călătoriilor online are modalități diferite de a gestiona cererile de rambursare, care nu sunt sub influența și controlul Wizz Air.

Pentru o măsură suplimentară de protecție în această perioadă incertă, pasagerii pot achiziționa serviciul suplimentar WIZZ Flex împreună cu biletele de avion, care le permite să își modifice rezervarea pentru o flexibilitate maximă. Procedând astfel, pasagerii își pot anula zborul cu până la 3 ore înainte de plecare fără nicio taxă și pot primi 100% din tariful original rambursat imediat în creditul companiei aeriene, precum și să schimbe datele și chiar rutele de un număr nelimitat de ori.

Zsuzsa Poos, Chief Customer and Marketing Officer, Wizz Air, a declarat: „La WIZZ, ne-am angajat să oferim cea mai bună experiență pentru clienți, motiv pentru care am investit foarte mult în automatizarea procesului de rambursare încă de la începutul pandemiei. Spre deosebire de alte companii aeriene din Europa, acest lucru oferă o abordare mult mai corectă pasagerilor în cazul în care zborul lor este anulat, asigurându-se că cei afectați își pot primi banii înapoi cât mai repede posibil. Suntem mândri că procesăm 95% din cererile de rambursare în numerar în doar șapte zile și vom continua să investim în tehnologie pentru ca procesul de rambursare să fie cât mai simplu și intuitiv posibil și să le permită clienților să călătorească din nou fără griji.”

Adrian

Share
Published by
Adrian

Recent Posts

Carantină obligatorie pentru românii care vor să meargă în Italia

Noi reguli de călătorie pentru românii care merg în Italia. Autoritățile din Italia vor impune…

10 ore ago

Otopeni: Aeroportul înseamnă mai mult decât avioane. Este despre oameni!”

Astăzi, 7 aprilie 2021, pe canalele media, dar și în terminalul de pasageri al Aeroportului…

5 zile ago

Leonardo: prezență locală solidă și cele mai bune produse în domeniu ce îndeplinesc cerințele elicopterelor militare multirol din România

Leonardo, o companie lideră la nivel mondial în domeniul aerospațial, de apărare  și securitate, se…

3 săptămâni ago

Airbus Helicopters și IAR își extind parteneriatul strategic și pentru elicopterul H145M

Airbus Helicopters și IAR au semnat un acord de Cooperare Industrială în vederea personalizării elicopterului…

4 săptămâni ago

Noua listă galbenă valabilă din 15 martie 2021 la intrarea în România. Certificatele de vaccinare

Din 15 martie 2021 este actualizată lista țărilor din zona galbenă, la care se aplică…

4 săptămâni ago

Wizz Air lansează trei noi rute spre Cluj-Napoca cu Zakynthos și Mykonos, și Iași cu Santorini,

Wizz Air a anunțat astăzi trei noi rute din România către Grecia. Wizz Air va…

o lună ago

Acest site folosește cookies.