News

Incident aviatic: a deschis ușa de urgență a avionului pentru că îi era prea cald

Un nou incident aviatic a avut în prim plan un pasager care a deschis ușa de urgență. Acesta a afirmat că îi era prea cald și nu putea respira.

Pasagerul în cauză, un chinez în vârstă de 25 de ani, a primit o amendă usturătoare.

Domnul Chen a fost reținut de autoritățile chineze pentru 25 zile. Incidentul aviatic a avut loc pe Aeroportul Nanjiao, în orașul Mianyang, din sud-vestul Chinei.

Acesta se afla la bordul unei aeronave a companiei low-cost Lucky Air. Avionul zbura dinspre orașul Sanya, Insula Hainan. Tocmai aterizase când pasagerul a deschis ușa de urgență.

Citiți și despre un avion care s-a întors din zbor din cauza unui geam fisurat.

Autoritățile din China au declarat pentru publicația South China Morning Post că tânărul a spus că „a așteptat pe culoarul din avion timp de 10 minute în timp ce pasagerii coborau.” Cabina a devenit „sufocantă și prea înăbușitoare”.

Dorindu-și să ia o gură de aer proaspăt, Chen a ridicat mânerul ieșirii de urgență a avionului. Ușa s-a deschis iar topoganul pentru urgențe s-a rostogolit.

El a afirmat ulterior că în acele momente s-a panicat.

Citiți și despre un pasager care a fost imobilizat la bordul unui avion.

Chen a fost arestat imediat de poliția din aeroport și, mai târziu, a fost predat Poliției din Mianyang.

Aceștia l-au ținut sub supraveghere și l-au interogat timp de 15 zile.

Administrația aviației civile din orașul Mianyang a declarat că acțiunile domnului Chen au cauzat întârzieri majore ale zborului. Prețul greșelilor sale au costat compania peste 100.000 de yuani (11.500 £).

Autoritățile au declarat că incidentul ar fi afectat diapozitivul de evacuare a avionului. Acest lucru înseamnă că, până la final, costurile ar putea crește de mai multe ori.

Chen a primit o amendă de 70,000 Yuan (£8,000) pentru a acoperi costurile companiei Lucky Air. Compania aeriană a sugerat că ar putea continua să aducă daune suplimentare pasagerului nefericit.

Citiți și despre un pasager care a vrut să intre în cabina piloților.

„Înainte de fiecare decolare, însoțitorii de zbor informează pasagerii cu privire la măsurile de siguranță”, a adăugat într-o declarație.

Incidentul reamintește de un altul similar în 2014, când un pasager al unei companii aeriene chineze a deschis o ieșire de urgență cu puțin înainte ca avionul să decoleze, pentru că „dorea aer proaspăt”.

Călătorind pentru prima dată cu avionul, bărbatul era îngrijorat că i se va face rău. Tot ce a reușit să facă a fost să întârzie decolarea avionului cu aproape o oră.

Andrei Beldiman

Andrei Cristian Beldiman - video reporter 10 ani de experiență internațională în hoteluri de 4 și 5 stele, cu precădere în Grecia Editor și fotograf în timpul liber Călător, povestitor și explorator

Share
Published by
Andrei Beldiman

Recent Posts

FLYONE Airlines anunță noi rute din București pentru sezonul de vară 2026

Compania aeriană FLYONE Airlines continuă procesul de dezvoltare pe piața din România și anunță lansarea…

o săptămână ago

Pamtour – Agenție de Turism din Râmnicu Vâlcea pentru Vacanțe All Inclusive, Excursii și Sejururi de Vis

Cauți o agenție de turism serioasă, care să îți ofere vacanțe fără griji și cu…

3 luni ago

Noi date din Egiptul Antic: hieroglife purtând pecetea regală a faraonului Ramses al III-lea

Unul dintre motivele pentru care Egiptul modern este o destinație turistică internațională de top vizează…

6 luni ago

Transfer Aeroport VIP: Pentru Managerii Care Vor Să Scape De Stresul Traficului

Imaginează-ți: e ora 5 dimineața. Afară e liniște, dar agenda ta deja urlă în fundal.…

6 luni ago

Transfer Aeroport VIP: Pentru Managerii Care Vor Să Scape De Stresul Traficului

Imaginează-ți: e ora 5 dimineața. Afară e liniște, dar agenda ta deja urlă în fundal.…

6 luni ago

Wizz Air anunță trei rute și două aeronave în București, precum și o bază nouă la Băneasa

Wizz Air, cea mai sustenabilă companie aeriană din EMEA, a anunțat astăzi continuarea expansiunii în…

9 luni ago

Acest site folosește cookies.