Categories: News

Incident aviatic: a deschis ușa de urgență a avionului pentru că îi era prea cald

Un nou incident aviatic a avut în prim plan un pasager care a deschis ușa de urgență. Acesta a afirmat că îi era prea cald și nu putea respira.

Pasagerul în cauză, un chinez în vârstă de 25 de ani, a primit o amendă usturătoare.

Domnul Chen a fost reținut de autoritățile chineze pentru 25 zile. Incidentul aviatic a avut loc pe Aeroportul Nanjiao, în orașul Mianyang, din sud-vestul Chinei.

Acesta se afla la bordul unei aeronave a companiei low-cost Lucky Air. Avionul zbura dinspre orașul Sanya, Insula Hainan. Tocmai aterizase când pasagerul a deschis ușa de urgență.

Citiți și despre un avion care s-a întors din zbor din cauza unui geam fisurat.

Autoritățile din China au declarat pentru publicația South China Morning Post că tânărul a spus că “a așteptat pe culoarul din avion timp de 10 minute în timp ce pasagerii coborau.” Cabina a devenit “sufocantă și prea înăbușitoare”.

Dorindu-și să ia o gură de aer proaspăt, Chen a ridicat mânerul ieșirii de urgență a avionului. Ușa s-a deschis iar topoganul pentru urgențe s-a rostogolit.

El a afirmat ulterior că în acele momente s-a panicat.

Citiți și despre un pasager care a fost imobilizat la bordul unui avion.

Chen a fost arestat imediat de poliția din aeroport și, mai târziu, a fost predat Poliției din Mianyang.

Aceștia l-au ținut sub supraveghere și l-au interogat timp de 15 zile.

Administrația aviației civile din orașul Mianyang a declarat că acțiunile domnului Chen au cauzat întârzieri majore ale zborului. Prețul greșelilor sale au costat compania peste 100.000 de yuani (11.500 £).

Autoritățile au declarat că incidentul ar fi afectat diapozitivul de evacuare a avionului. Acest lucru înseamnă că, până la final, costurile ar putea crește de mai multe ori.

Chen a primit o amendă de 70,000 Yuan (£8,000) pentru a acoperi costurile companiei Lucky Air. Compania aeriană a sugerat că ar putea continua să aducă daune suplimentare pasagerului nefericit.

Citiți și despre un pasager care a vrut să intre în cabina piloților.

“Înainte de fiecare decolare, însoțitorii de zbor informează pasagerii cu privire la măsurile de siguranță”, a adăugat într-o declarație.

Incidentul reamintește de un altul similar în 2014, când un pasager al unei companii aeriene chineze a deschis o ieșire de urgență cu puțin înainte ca avionul să decoleze, pentru că “dorea aer proaspăt”.

Călătorind pentru prima dată cu avionul, bărbatul era îngrijorat că i se va face rău. Tot ce a reușit să facă a fost să întârzie decolarea avionului cu aproape o oră.

Andrei Beldiman

Andrei Cristian Beldiman - video reporter 10 ani de experiență internațională în hoteluri de 4 și 5 stele, cu precădere în Grecia Editor și fotograf în timpul liber Călător, povestitor și explorator

Share
Published by
Andrei Beldiman

Recent Posts

Redefinirea călătoriilor globale cu World Tourism Portal

Pe măsură ce lumea se redeschide treptat călătorilor post-pandemie, cererea pentru resurse de călătorie fiabile…

2 săptămâni ago

Mai joaca romanii la loterie?

Loteria Romana este una dintre cele mai apreciate de la noi din tara, deoarece premiile…

3 săptămâni ago

Inspiratie pentru Cadouri de Paste: Idei pentru Toate Gusturile si Bugetele

Gasirea cadoului perfect de Paste poate fi o provocare, mai ales cand doresti sa multumesti…

3 săptămâni ago

Wizz Air Malta este un pionier în materie de siguranță și inovație la Parlamentul European, cu certificatul său de operator aerian EASA

 Astăzi, Wizz Air Malta a găzduit o întâlnire importantă de briefing la Parlamentul European. Evenimentul,…

4 săptămâni ago

Cum să ai grijă de zona ta intimă cu un gel intim potrivit?

Fiecare doamnă dorește să fie sănătoasă și frumoasă, însă frumusețea exterioară este imposibilă fără un…

o lună ago

Tehnologii inovative în construcții: Eficientizarea lucrărilor cu echipamente moderne

Într-o lume unde schimbările constante definesc realitatea noastră, tehnologia stă la baza progresului și eficienței…

o lună ago

Acest site folosește cookies.