Au fost deschise noile ghișee de check-in Tarom, în noul terminal al Aeroportului Henri Coandă

Andrei Beldiman, 24 apr.. 2018

Noile ghișee de check-in Tarom au fost deschise în seara de luni spre marți, 23-24 aprilie. Pasagerii companiei aeriene sunt așteptați în terminalul nou al Aeroportului Henri Coandă pentru a-și efectua operațiunile de check-in.

Din 24 aprilie 2018, luni spre marți, ora 00.00, în noul terminal al Aeroportului Henri Coandă (Terminal Plecări Extindere) ghișeele de check-in Tarom stau la dispoziția dvs..

Reprezentanții companiei aviatice se așteaptă la un flux crescut de pasageri pentru perioada următoare. Prin urmare, tendința de dezvoltare a companiei Tarom a atras după sine dorința de a le oferi clienților condiții optime. Acestea vor fi asigurate atât în timpul zborului, cât și pe timpul de așteptare la sol.

Fără costuri suplimentare pentru companie sau pasageri, din 24 aprilie, clienții Tarom care își fac check-in-ul la Aeroportul Otopeni sunt așteptați pentru formalități în terminalul nou Plecări Extindere.

Compania românească este bucuroasă să anunțe faptul că noua zonă pusă la dispoziție companiei Tarom de către Aeroportul Henri Coandă este spațioasă și confortabilă.

Planul strategic de revitalizare și dezvoltare pentru Compania Națională Tarom cuprinde măsuri pro-client, țintite în special pe creșterea competitivității în acest segment de piață.

Compania mulțumește partenerilor săi de la Compania Națională Aeroporturi București pentru deschiderea de care au dat dovadă față de Compania Tarom.

Nu cu mult timp în urmă compania Tarom anunța achiziționarea unui nou sistem IT.

Acesta va trimite fiecărui pasager, la maximum 10 minute după aterizarea la destinație, un mesaj text (SMS, e-mail etc.) pentru a obține feedback. În mesaje, pasagerii vor fi întrebați despre calitatea serviciilor furnizate în timpul zborului și dacă are eventuale reclamații de formulat.

Mesajul va conține maximum 50 de cuvinte și va fi transmis în limba de origine a pasagerului. Acest lucru se va face dacă limba este una din următoarele: română, engleză, franceză, germană, spaniolă sau italiană. În orice altă variantă, mesajul va fi trimis în engleză. Mesajul din chestionarul de feed-back va fi compus de Tarom și va permite accesarea directă de către pasager. Acest lucru va fi realizat prin intermediul unui link de pe android/iphone/tabletă sau calculator. Soluția va permite vizualizarea răspunsurilor în funcție de întrebare/zbor/perioadă de timp/echipaj/etc. Rapoartele se vor vizualiza în format Excel sau graphic standard.

Aplicarea unui astfel de sistem integrat de tip Call Center va asigura creșterea gradului de satisfacție a clienților Tarom.

Înainte să pleci, te rugăm urmărește AIR24 și pe Google News.

← Close