Fly

Limitele bagajului de mână și de cală la companiile aeriene care operează pe Aeroportul Henri Coandă

Una dintre grijile călătorilor, atunci când zboară cu avionul, este limita bagajului de mână și de cală.

Dacă la o companie aeriană bagajul de mână este gratuit, la altele vă puteți trezi, în aeroport, că trebuie să plătiți extra.

Unii pasageri evită să mai călătorească cu bagaj de cală. Procesul de check-in vă poate face să pierdeți timp prețios. Însă, înainte de o vacanță mai lungă, nu avem ce face în afară de a ne conforma.

Pentru a evita situațiile neplăcute în care veți avea mai multe kilograme decât ar trebui, am realizat următoarea listă.

Aceasta conține limitele de greutate ale bagajului de mână și de cală, pentru majoritatea companiilor aeriene care operează pe Aeroportul Internațional Henri Coandă din Otopeni. Acestea sunt dimensiunile si mărimile bagajelor de la clasa economică. Pentru mai multe informații accesați site-urile oficiale ale companiilor aeriene. Acolo veți găsi informațiile complete, indiferent de clasă sau tip de bilet.

Linia aeriană Bagaj de mână

Dimensiuni

(lungime, lățime, înălțime)

Greutate maximă Bagaj de cală

Dimensiuni

(cm)

suma celor 3 dimensiuni<

Greutate maximă
Aegean Airlines 56 x 45 x 25 8kg 158 cm 23kg
Aeroflot – Russian Airlines 55  x 40  x 25 10kg 158 23kg
Air Berlin 55 x 40 x 20 8kg N/A 23kg
Air Bucharest 56 x 45 x 25 7kg N/A 20kg
Air France 55 x 35 x 25 12kg 158 23kg
Air Moldova 50 x 40 x 25 8kg 158 23kg
Air Serbia 40 x 20 x 55 8kg 158 23kg
Austrian Airlines 55 x 40 x 23 8kg 158 23kg
Blue Air 55 x 40 x 20 10kg 100 x 80 x 30 20kg
British Airways 40 x 30 x 15 23kg 90 x 75 x 43 23kg
CSA Czech Airlines 55 x 45 x 25 8kg N/A 23kg
EL AL 56 x 45 x 25 8kg 158 23kg
FlyDubai 56 x 45 x 25 7kg 75 x 55 x 35 20kg
Germanwings 55 x 40 x 23 8kg N/A 23kg
KLM-Royal Dutch AIRLINES 55 x 35 x 25 10kg 158 23kg
LOT Polish Airlines 55 x 40 x 23 8kg N/A 23kg
Lufthansa 55 x 40 x 23 8kg 158 23kg
Pegasus Airlines 55 x 40 x 20 8kg N/A 20kg
Qatar Airways 50 x 37 x 25                7kg                158                        30kg/32kg 
Ryan Air 55 x 40 x 20 10kg 81 x 119 x 119 20kg
SAS Scandinavian

Airlines

55 x 40 x 20 10kg 81 x 119 x 119 20kg
Sky Airlines 35 x 25 x 55 20kg 158 23kg
Swiss International

Airlines

55 x 40 x 23 8kg 158 23kg
Tap Portugal 55 x 40 x 20 8kg 158 23kg
Tarom 55 x 35 x 25 10kg 158 23kg
Turkish Airlines 55 x 40 x 23 8kg 158 20/23kg
Vueling 55 x 40 x 20 10kg N/A 23kg
Wizz Air 55 x 40 x 23 10kg 149 x 119 x 171 32kg
Andrei Beldiman

Andrei Cristian Beldiman - video reporter 10 ani de experiență internațională în hoteluri de 4 și 5 stele, cu precădere în Grecia Editor și fotograf în timpul liber Călător, povestitor și explorator

Share
Published by
Andrei Beldiman

Recent Posts

Noi date din Egiptul Antic: hieroglife purtând pecetea regală a faraonului Ramses al III-lea

Unul dintre motivele pentru care Egiptul modern este o destinație turistică internațională de top vizează…

o lună ago

Transfer Aeroport VIP: Pentru Managerii Care Vor Să Scape De Stresul Traficului

Imaginează-ți: e ora 5 dimineața. Afară e liniște, dar agenda ta deja urlă în fundal.…

2 luni ago

Transfer Aeroport VIP: Pentru Managerii Care Vor Să Scape De Stresul Traficului

Imaginează-ți: e ora 5 dimineața. Afară e liniște, dar agenda ta deja urlă în fundal.…

2 luni ago

Wizz Air anunță trei rute și două aeronave în București, precum și o bază nouă la Băneasa

Wizz Air, cea mai sustenabilă companie aeriană din EMEA, a anunțat astăzi continuarea expansiunii în…

5 luni ago

Legați-vă centura. Acestea sunt cele mai periculoase rute din Europa cu cele mai multe turbulențe

Turbulența pare să fi devenit unul dintre subiectele fierbinți ale anului 2024, cu multiple incidente…

5 luni ago

Un pas major către combustibilul sustenabil pentru aviație: Test operațional SAF finalizat cu succes la Charleroi

Într-o inițiativă comună, Wizz Air, Airbus, Moeve și Aeroportul Charleroi au anunțat încheierea cu succes…

5 luni ago

Acest site folosește cookies.