Kaufland România lansează un restaurant pop-up gourmet

Andrei Beldiman, 27 mart.. 2018

Kaufland România lansează primul său restaurant pop-up gourmet. Astfel își dorește să reinventeze conceptul de fine dining într-o notă fresh și la îndemâna tuturor.

Sursa: Kaufland România

Noul spațiu propune o experiență culinară gourmet, oferite la un preț accesibil pentru toți. Preparatele exclusiviste vor fi create de Chef Samuel Le Torrielec. Astfel clienții Kaufland România vor achita doar ingredientele

Mâncarea bună aduce oamenii împreună în cadrul primului restaurant pop-up gourmet Kaufland.

Restaurantul se află în București, la Si Lounge (zona Pipera, strada George Constantinescu, nr 2-4). Va sta deschis timp de două luni, din 26 martie 2018 și până pe 20 mai 2018. Cu meniuri speciale pentru prânz sau cină, fixe sau à la carte, clienții sunt poftiți la masă în fiecare zi. Programul va fi de luni până sâmbătă, între orele 12,30 – 15,30, pentru prânz, și 19,00 – 23,00, pentru cină.

Sursa: Kaufland România

De exemplu, clienții pot opta pentru supe, aperitive precum soté de ciuperci cu ierburi, salată de caracatiță Provençale sau tartar de somon cu avocado. De asemenea pot alege diferite tipuri de salate, păstrăv cu risotto, ton la grătar cu niçoise de legume și coq au vin. Nu uitați de kafta de vită cu orez, coaste de porc BBQ, tarte Tatin, chevice de somon sau vițel cu sos gorgonzola. La desert, clienții pot savura delicii precum Tiramisu, Crème Brûlée sau tartă cu piersici.

Toate preparatele sunt pregătite exclusiv cu produse din magazinele Kaufland.

“Prin acest proiect, depășim limitele magazinului și propunem un nou spațiu în care aducem experiența gourmet, exclusivistă, pe mesele tuturor. Vorbim tot mai des despre noul Kaufland, care a devenit mai mult decât un loc de cumpărături: este un fenomen care construiește în afara tiparelor, care invită la reinventare, care conectează și vine în întâmpinarea unor nevoi tot mai noi și sofisticate ale cumpărătorilor. Ne continuăm misiunea de a oferi noi experiențe și de a propune concepte culinare inedite, introduse în premieră pe piața de retail.
Restaurantul pop-up este despre mâncare bună, inspirație și momente fresh. Și pentru a face totul și mai inedit, vom merge cu conceptul pop-up restaurant din loc în loc, din oraș în oraș, reinventându-ne permanent”

A declarat Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs Kaufland România.

Sursa: Kaufland România

Prețurile preparatelor încep de la aproximativ 4 lei (pentru supa zilei) și variază în funcție de ingredientele folosite la preparare.

Restaurantul are o capacitate de 100 de persoane și este dotat cu parcare. Din dorința de a oferi o experiență desăvârșită, până la cel mai mic detaliu, accesul se face numai pe bază de rezervare la numărul de telefon 0799.919.911. Mai multe detalii sunt disponibile pe: www.popuprestaurant.ro.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1250 de magazine în 7 țări și o rețea de 119 magazine în România. În 2017, Kaufland România a primit pentru a doua oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață.

Descoperiți:

← Close