Categories: News

Un însoțitor de zbor Ryanair și-a rupt piciorul la bordul unui avion

Un însoțitor de zbor Ryanair a fost accidentat la bordul unei aeronave. În urma accidentului și-a rupt un picior.

Un însoțitor al echipajului de cabină Ryanair a fost lovit de un cărucior de catering.

Căruciorul a alunecat pe culoarul central al avionului în timpul aterizării. Însoțitorul de zbor a văzut căruțul venind înspre el și a ridicat genunchiul pentru a atenua impactul. Informațiile au fost făcute publice de Filiala de Investigare a Accidentelor Aeriene.

Stewaardul a încercat să se ridice, dar s-a prăbușit pe podea din cauza rănilor suferite. După ce avionul Boeing 737 a aterizat pe Aeroportul Londra Stansted, echipa de urgență a aeroportului l-a luat pe bărbat pe o targă. Acesta a fost transportat la un spital local.

Citiți și Toaleta unui avion Ryanair aflată în stare deplorabilă

Avionul zbura de la Köln către Stansted, fără pasageri.

Avionul deviase de la ruta inițială, Eindhoven, din cauza condițiilor meteorologice dificile. Nu este cunoscut motivul pentru care căruciorul a luat-o la vale. Nu a fost găsită vreo problemă cu sistemul de siguranță care blochează căruciorul.

Omul rănit trebuia să fie așezat pe locul special pentru însoțitorii de zbor, din spatele cabinei. Se pare că acesta se așezase pe locul din față. Normele privind aviația prevăd că echipajul de cabină trebuie să stea pe scaunele desemnate pentru decolare și aterizare.

Citiți și Rută nouă Ryanair, Cluj-Napoca – Londra, Southend

Filiala de Investigare a Accidentelor Aeriene a concluzionat că, dacă victima ar fi stat pe locul stabilit, atunci ar fi putut să vadă căruciorul de catering. Ar fi observat că acesta nu este blocat și ar fi fost capabil să-l oprească la timp. El le-a spus anchetatorilor că acesta “părea sigur” înainte de a se deplasa în partea din față a cabinei avionului.

Un alt membru al echipajului de cabină, care trebuia să stea pe locul special din față fusese invitat în cabina de pilotaj pentru a observa decolarea.

Ryanair a transmis un email tuturor membrilor echipajelor de bord, amintindu-le de procedurile care trebuie urmate în timpul decolării și aterizării.

Andrei Beldiman

Andrei Cristian Beldiman - video reporter 10 ani de experiență internațională în hoteluri de 4 și 5 stele, cu precădere în Grecia Editor și fotograf în timpul liber Călător, povestitor și explorator

Share
Published by
Andrei Beldiman

Recent Posts

Redefinirea călătoriilor globale cu World Tourism Portal

Pe măsură ce lumea se redeschide treptat călătorilor post-pandemie, cererea pentru resurse de călătorie fiabile…

2 zile ago

Mai joaca romanii la loterie?

Loteria Romana este una dintre cele mai apreciate de la noi din tara, deoarece premiile…

7 zile ago

Inspiratie pentru Cadouri de Paste: Idei pentru Toate Gusturile si Bugetele

Gasirea cadoului perfect de Paste poate fi o provocare, mai ales cand doresti sa multumesti…

o săptămână ago

Wizz Air Malta este un pionier în materie de siguranță și inovație la Parlamentul European, cu certificatul său de operator aerian EASA

 Astăzi, Wizz Air Malta a găzduit o întâlnire importantă de briefing la Parlamentul European. Evenimentul,…

2 săptămâni ago

Cum să ai grijă de zona ta intimă cu un gel intim potrivit?

Fiecare doamnă dorește să fie sănătoasă și frumoasă, însă frumusețea exterioară este imposibilă fără un…

3 săptămâni ago

Tehnologii inovative în construcții: Eficientizarea lucrărilor cu echipamente moderne

Într-o lume unde schimbările constante definesc realitatea noastră, tehnologia stă la baza progresului și eficienței…

4 săptămâni ago

Acest site folosește cookies.