News

Leonardo: prezență locală solidă și cele mai bune produse în domeniu ce îndeplinesc cerințele elicopterelor militare multirol din România

Leonardo, o companie lideră la nivel mondial în domeniul aerospațial, de apărare  și securitate, se mândrește cu o prezență solidă în România și este gata să ofere cele mai  avansate tehnologii de rotorcraft pentru a îndeplini cerințele elicopterelor militare multirol  naționale. Compania este prezentă local prin Leonardo România Aerospace, Defense & Security  S.A. (fosta Elettra Communication S.A.) cu sediul în Ploiești. După o prezență îndelungată în  România în domeniul de aeronave, electronicelor și elicopterelor, în 2010 Leonardo a semnat un  contract pentru furnizarea a 7 C-27J pentru Forțele Aeriene Române. În domeniul echipamentelor  electronice, cele mai semnificative proiecte au fost realizate în colaborare cu MarcTel SIT pentru  furnizarea de sisteme de comunicații către Ministerul Apărării Naționale și către Poliția de  Frontieră Română.  

Elicopterele militare fabricate de Leonardo ar îndeplini în mod ideal cerințele naționale de  modernizare a flotei militare de elicoptere, oferind o gamă de produse de neegalat și oportunități  de colaborare. Acestea ar include în primul rând modelele AW149 multirol și modelele AW139M. 

AW149

AW149 este un elicopter militar bimotor multirol din clasa de 8,5 tone care stabilește un nou  standard pe piață. Singura aeronavă din noua generație din categoria sa în ultimii 40 de ani,  AW149 este concepută pentru a răspunde provocărilor cerințelor multi-misiune din secolul 21  privind capacitatea de a indeplini misiuni externe și aparare nationala, oferind o superioritate  tactică excepțională. AW149 este un elicopter de câmp de luptă cu mai multe roluri conceput  pentru a face față celor mai exigente și mai dure condiții de mediu, de la deșertul nisipos până la  condițiile de îngheț. Mai mult, elicopterul a fost proiectat cu protecții specifice împotriva coroziunii  pentru medii sărate și maritime. 

AW149 are un rotor principal cu cinci lame de ultimă generație și un rotor cu patru lame care  asigură o deplasare lină împreună cu o viteză mare reprezentativă și zgomot redus. Două turbine  puternice cu FADEC asigură performanțe remarcabile în condiții hot&high, precum și un motor  un motor adaptat pentru conditii dificile. Elicopterul are o configurație de armă externă, inclusiv  lansatoare de rachete ghidate / neghidate, mitraliere și lansatoare de rachete și poate transporta  rezervoare de combustibil auxiliare. Datorită echipamentului de autoapărare, elicopterul oferă o  capacitate extraordinară de supraviețuire. Cabina principală mare neobstrucționată și ușor  accesibilă oferă capacitatea de a găzdui până la 19 trupe într-o configurație cu densitate ridicată  și oferă o gamă impresionantă de machete modulare cu reconfigurare rapidă pe bază de misiune.  

Lista impresionantă a posibilelor capabilități de cabină / misiune este completată de o listă la fel  de impresionantă de design și caracteristici avionice. AW149 este echipat cu cele mai noi  capabilități operaționale pe timp de zi-noapte, avionică dedicată și o cabină de sticlă compatibilă  cu NVG, cu 4 afișaje multifuncționale mari, în timp ce o protecție completă împotriva înghețării

este disponibilă opțional. Cu un sistem avionic complet digital cu arhitectură deschisă și  echipamente de misiune complet integrate și un pilot automat pe 4 axe, AW149 este conceput  special pentru operațiuni moderne pe câmpul de luptă. Senzorii avansați, sistemele de  comunicații și partajarea datelor oferă o conștientizare situațională ridicată pentru mediile centrate  pe rețea. Sistemul de avertizare a obstacolelor (OWS), sistemul de avertizare a terenului și  sistemul de avertizare (TAWS) și sistemul de evitare a coliziunilor de trafic (TCAS) îmbunătățește  în continuare siguranța, reducând în același timp volumul de muncă al echipajului. AW149 se  caracterizeaza prin amprentă (acustice, IR și radar) și detectabilitate redusă în toate etapele zborului, capacitatea completă a aeronavei și toleranță la avarie / balistică, scaune pentru trupe, 

cockpit și protecții balistice de cabină, redundanță completă a sistemului și design sigur, o  transmisie unică în lume capabilă să funcționeze în mod normal fară ulei timp de 50 de minute,  garantând un nivel de fiabilitate maxim. Sunt prevazute cu dispozitive pentru instalarea cârligului  de încărcare extern, a dispozitivului de salvare, a trusei de rapel și a tuturor celorlalte  echipamente aferente misiunii. Manevrarea la sol și rularea ușoară, precum și operarea pe  terenuri nepregătite sunt posibile datorită trenului de aterizare semi-retractabil cu energie de  absorbție ridicată, pentru viteză mai mare. 

De la susţinerea în luptă, transportul trupelor și a materialului, SAR de combatere, comandă și  control și multe alte misiuni aeriene, AW149 oferă flexibilitatea solicitată unui elicopter modern de  susţinere pe câmpul de luptă și execută toate misiunile necesare cu o rentabilitate inegalabilă.  

Certificarea militară de către autoritatea militară italiană relevantă a fost obținută în Iulie 2014.  AW149, aflat deja în funcțiune la nivel global, este oferit pe piață pentru a satisface cererea unui  elicopter cu tehnologie modernă care să înlocuiască elicopterele de generație mai veche în  serviciu cu operatori militari din întreaga lume pentru următorii 30/40 de ani. Un pachet  cuprinzător de asistență personalizată și soluții de instruire poate fi disponibil pentru clienți pentru  a maximiza eficacitatea operațională.  

AW139M

Linia de bază a elicopterului AW139 de 7 tone este de neegalat de tipurile concurente, continuă  să fie aeronava preferată din categoria sa a celor mai pretențioși militari sa pentru cele mai critice  misiuni și oferă posibilități unice de personalizare, valorificând experiența de lungă durată a lui  Leonardo în dezvoltarea și furnizarea de elicoptere militare. AW139M are o performanță de  neegalat prin raport putere-greutate, de asemenea hot&high, cele mai moderne standarde de  certificare și siguranță, cabina cea mai spațioasă și avionică avansată de zbor / navigație și  misiune și este o platformă cu adevărat versatilă. 

AW139M are o capacitate excepțională de a opera și de a supraviețui pe câmpul de luptă modern,  oferind componente structurale, toleranță balistică și redundanțe, manevrabilitate ridicată, abilități excelente de zbor la altitudini foarte mici și se caracterizeaza prin detectabilitate redusă.  Configurația extrem de versatilă permite elicopterului să fie adaptat fiecărei nevoi a clientului în  ceea ce privește susţinere pe câmpul de luptă: mitralieră de 12,7 mm, lansatoare de rachete aer sol și aer-aer, lansatoare de rachete și capacitate DAS completă. 

Motoare sale Pratt & Whitney împreună cu un rotor principal cu 5 lame de ultimă generație oferă  performanțe excelente in orice condiții, chiar și în condiții hot&high, cu un raport putere / greutate  remarcabil. Cabina mare asigură un nivel ridicat de flexibilitate, cu un compartiment pentru bagaje  accesibil atât din cabină, cât și din exterior. Tehnologia de vârf include avionica Honeywell Primus  Epic® complet integrată, un AFCS digital pe 4 axe și afișaje color cu ecran plat de mari dimensiuni

în cabină. Un sistem avansat de protecție împotriva gheții este disponibil ca opțiune. O nouă  abordare de design pe AW139M înseamnă că este echipat cu un număr redus de componente,  avionică integrată și accesibilitate ușoară la toate sistemele pentru a minimiza atât întreținerea  programată, cât și cea neprogramată. 

Proiectat cu capacitate inerentă cu mai multe roluri și flexibilitate de funcționare, AW139M este  capabil să transporte până la 10 trupe complet echipate sau 15 pasageri la viteză foarte mare în  cabina sa mare deschisă și fără obstacole interne. Două uși mari de cabină permit pătrunderea  și ieșirea rapidă a trupelor și a personalului. AW139M oferă cea mai bună rezervă de putere a  oricărui elicopter din clasa bimotor intermediar. AW139M are o agilitate și manevrabilitate  remarcabilă, oferind calități excelente de manevrare într-o gamă largă de condiții de operare,  inclusiv „hot&high”. AW139M poate fi adaptat pentru a îndeplini cerințele specifice ale  utilizatorului, utilizând o gamă largă de seturi de echipamente de misiune, inclusiv echipamente  radio militare securizate V / UHF, HF și SATCOM. 

Cu aproape 1100 de livrări până în prezent și peste 3 milioane de ore de zbor înregistrate la nivel  global, AW139 este cel mai de succes program de elicopter din ultimii 17 ani de la certificare.  Peste 280 de operatori din peste 70 de țări folosesc AW139 pentru o mare varietate de misiuni,  inclusiv utilități, operațiuni speciale, interceptor cu mișcare lentă, securitate internă,  supraveghere, aplicare a legii, SAR, suprimarea incendiilor, servicii medicale de urgență, printre  altele. Națiunile în care forțele armate au ales sau operează deja AW139 pentru roluri militare  sau de securitate includ, printre altele, Italia, SUA (de asemenea, într-o variantă dedicată furnizată  de Boeing SUA și desemnată MH-139), EAU, Qatar, Malta și altele.

Adrian

Share
Published by
Adrian

Recent Posts

Compania Ryanair a făcut anunțul pentru această categorie de pasageri

Un comunicat transmis de compania aeriană Ryanair a făcut mai multe anunțuri importante pentru români…

34 de minute ago

Airbus livrează primul elicopter UH-72B Lakota către Garda Națională a Armatei SUA

Airbus Helicopters a livrat primul UH-72B, cea mai recentă versiune a elicopterului său Lakota, Gărzii…

2 săptămâni ago

Aeroport Otopeni: Pasagerii posesori ai certificatului digital european nu mai trec prin controlul DSP

Începând de astăzi, 13 iulie, toți pasagerii care sosesc pe aeroportul Henri Coandă din țări…

2 luni ago

Blue Air operează două zboruri săptămânale Iași-Londra Heathrow

Astăzi a fost inaugurat zborul de linie Iași-Londra Heathrow (și retur), operat de compania Blue…

4 luni ago

Acest avion ar putea ajunge oriunde în lume în patru ore. Cât vor costa biletele

Industria aviației este în criză, există o presiune globală pentru a reduce emisiile de carbon,…

4 luni ago

Trenurile Soarelui 2021! București – Constanța și retur din 11 iunie, plus cele private

CFR a anunțat că trenurile Soarelui vor reveni din 11 iunie și vor circula până…

4 luni ago

Acest site folosește cookies.