Incident la bordul unui avion. 400 de pasageri blocați în avion, fără ventilație

Andrei Beldiman, 14 iun.. 2018

400 de pasageri au fost implicați într-un incident la bordul unui avion. Aceștia au fost blocați, fără aer condiționat sau ventilație, la bordul aeronavei, timp de ore întregi.

Un video apărut online arată cum pasagerii unui zbor Singapore Airlines au așteptat 3 ore la bord pentru a decola, fără niciun fel de ventilație. Sistemul de aer condiționat de la bordul aeronavei nu funcționa.

Pasagerii au așteptat timp de 3 ore, fără a primi informații complete privind întârzierea decolării.

În plus, echipajul de bord s-a comportat agresiv, conform spuselor unuia dintre cei aflați la bord. În momentul în care pasagerii au început să se răzvrătească, echipajul de zbor a amenințat că va chema poliția.

Citiți și Pasageri agresați fizic de către personalul din aeroport, în Cuba

Mai multe persoane în vârstă și o femeie gravidă s-au simțit rău și au vomitat. Este vorba despre zborul SQ 516, din orașul indian Kolkata, pe 8 iunie 2018.

Conform raporturilor oficiale, întârzierea a fost provocată de proasta funcționare a sistemului de aer condiționat. Pasagerii au trăit clipe traumatice. Au stat 3 ore la bordul aeronavei, fără ventilație. În acest timp inginerii s-au ocupat să repare sistemul de aer condiționat.

Însoțitorii de zbor au amenințat că vor chema poliția.

Pasagerii s-au certat cu echipajul de zbor. Ei au afirmat că aceștia nu i-au informat corespunzător despre situație și că nu au fost de ajutor.

Din cauza căldurii și a umidității unii pasageri s-au simțit rău. Cei aflați la bord au spus că echipajul nu le-a oferit nici măcar apă.

Citiți și Fulgere puternice au provocat panică la bord. 2 avioane au deviat de la rutele inițiale

Chandni Doulatramani, care călătorea cu părinții săi în vârstă, a împărtășit experiența pe Facebook.

“Pe data de 8 iunie, am zburat cu Singapore Airlines (SQ 516) spre Calcutta, cu părinții mei (seniori) și cu sora mai mică din Brisbane. La îmbarcarea în aeronavă ni s-a spus că aerul condiționat nu funcționează și în decurs de cincisprezece minute va fi soluționată problema. Căpitanul ne-a oferit actualizări live la fiecare 5 minute. Am așteptat cu răbdare până ne-am dat seama că acest lucru nu se va întâmpla. Mai târziu, o stewardesă a spus că aeronava nu a mai fost folosită de mult timp, așa că aerul condiționat nu funcționează. Când ne-am confruntat cu echipajul de cabină, au amenințat că sună poliția”.

Compania nu a emis încă un comunicat prin care să explice situația.

← Close