Discover

Următoarea generație a Microsoft Flight Simulator inspiră piloții de mâine

Ai încercat vreodată un simulator de zbor? Pentru mulți, acestea au fost primul pas spre o carieră de pilot! Programul de simulare a zborului Microsoft Flight Simulator urmează să faca asta pentru noua generație.

Ai zbura vreodată din câmpul Meigs în centrul orașului Chicago? Este unul dintre acele aeroporturi pe care nu le veți uita niciodată – dacă ați avut norocul să vizitați înainte de închiderea lui din 2003.

Această poveste a apărut în numărul noiembrie al Flying Magazine

Întrebați orice pilot care a învățat să zboare la sfârșitul anilor 1990 sau la începutul anilor 2000, și amintirile vor inunda înapoi la vedere de la sfârșitul de plecare a pistei 36 la KCGX-pregătirea pentru decolare în simulator de zbor Microsoft.

Simulatorul de zbor – prima introducere în entuziasmul și libertatea aviației generale

După stăpânirea tiparului de trafic peste Lacul Michigan și bâzâind clădirea Hancock și Sears Tower, a fost natural doar să treacă la extra 300 de ani Patty Wagstaff și să zboare avionul aeratic sponsorizat de BFGoodrich pentru unele manevre de înaltă performanță inversat. Cei mai mulți dintre noi nu au avut nici o idee despre ceea ce facem, dar datorită unui joystick și al computerul de familie, am învățat mai multe despre controlul avionului, instrumentele de zbor și aerodinamica decât am realizat probabil la momentul respectiv.

Nu există nici o îndoială că nenumăratele ore de bucurie în jurul SUA în simulator de zbor ma condus pentru a alege un cariera în aviație. Și pot spune pentru un fapt că experiența și cunoștințele dobândite indirect din manipularea controalele Cessna 172 și studierea panoului de instrumente împodobite mai mult de câteva ore din timpul necesar pentru a câștiga certificatul meu pilot privat în 2000.

În ultimii 10 până la 15 ani, deși, se pare ca simulatoare de zbor a pierdut magia lor. Simulatoarele din ultimul deceniu sunt la fel de precise din punct de vedere tehnic ca acesta devine și vă permit să flip fiecare ultimul comutator într-un Airbus sau KING Air Cockpit, dar se simt mai mecanic și nu au “IT” factor care simulatorul de zbor original oferit.

Următoarea generație a Microsoft Flight Simulator

Microsoft a debutat recent o versiune complet nouă a simulatorului de zbor și este cea mai capabilă și mai inspirată versiune din istoria de 38 de ani a produsului. Imaginile de neegalat încorporează mai mult de două petabytes de date prin satelit și fotogrammetrie 3D pentru a arăta lumea în detaliu nu a mai văzut înainte.

Peisajul este o mare parte din motivul pentru care noul SIM de zbor oferă “IT” entuziaști de aviație factor implora. La sportiv, vom zbura în mod regulat la diners aeroport regional pentru 100 $ clatite la răsărit înainte de ziua de muncă începe, și există o regulă nescrisă pentru a rămâne sub 1,000 de picioare, într-un efort de a aprecia călătoria. noua ediție va permite piloților viitoare să experimenteze același sentiment de acasă.

Echipa de dezvoltare a petrecut nenumărate ore creând modele de avioane detaliate, panouri de instrumente și aerodinamică. Puteți interacționa pe deplin cu controlul traficului aerian, puteți zbura alături de traficul în timp real cu date de la FlightAware și puteți activa date meteo în timp real. Nu este experiența de joc oferită de lansarea companiei 2012, Microsoft Flight.

Nu a fost niciodată mai ușor sau mai accesibil pentru a dota SIM de zbor acasă chiar de la început, cu un set complet de comenzi, inclusiv jugul, pedale de accelerație și cârmă. În plus față de comenzile standard de zbor, sunt disponibile Add-on-uri mai avansate, cum ar fi stive de radio, panouri de comutare și accesorii Garmin 430W complet funcționale.

Acestea lărgesc atractivitatea simulatoarelor de acasă de generația următoare dincolo de pasionații de aviație și devin o resursă pentru piloții existenți pentru a-și menține abilitățile de zbor, simplu, de acasă.

Nu va fi întotdeauna cei care sunt rapid pentru a respinge simulatoare de acasă, vizualizându-le ca doar un joc. În calitate de instructor de zbor, văd o valoare reală în practicarea scenariilor din lumea reală cu aceste sisteme, atâta timp cât îl abordați cu atitudinea corectă. Când practicați acasă, iată câteva sugestii:

* construirea de îndemânare VFR: Decolare și aterizări de mare densitate altitudine, operațiuni montane.

*competență IFR: LPV se apropie de minimumuri, practica de tip holding, o decolare zero-zero.

 * executarea procedurii de urgență: Eșecul motorului după decolare, defecțiune electrică pe timp de noapte.

EFB (aplicație mobilă) integrare: Cea mai apropiată diversiune la aeroport, și practica folosind caracteristici nou lansate.

Al patrulea element din listă este ceva ce veți dori cu adevărat să practice în toate scenariile; puteți conecta iPad-ul la sim și să-l utilizați în același mod pentru navigare ca și cum ați fi în avion. Acest lucru poate oferi cea mai mare valoare într-un mediu simulat, permițându-vă să vă gândiți în afara listei de verificare pentru a gestiona mai bine situațiile de urgență simulate. Și datorită opțiunii de a zbura în timp real, puteți practica zboruri simulate în condiții care ar putea împinge în mod normal, minimele personale.

Pe termen lung, noul factor de distracție al lui Flight SIM ar putea fi cea mai mare contribuție la comunitatea aeronautică, introducând aviația generală pentru tinerii de astăzi (și cei tineri în inimă) pentru a-i inspira în același mod în care zborul din domeniul Meigs l-a făcut pentru generația mea, 25 ani în urmă.

Aștefănoaiei Cristiana

Share
Published by
Aștefănoaiei Cristiana

Recent Posts

Compania Ryanair a făcut anunțul pentru această categorie de pasageri

Un comunicat transmis de compania aeriană Ryanair a făcut mai multe anunțuri importante pentru români…

2 ore ago

Airbus livrează primul elicopter UH-72B Lakota către Garda Națională a Armatei SUA

Airbus Helicopters a livrat primul UH-72B, cea mai recentă versiune a elicopterului său Lakota, Gărzii…

2 săptămâni ago

Aeroport Otopeni: Pasagerii posesori ai certificatului digital european nu mai trec prin controlul DSP

Începând de astăzi, 13 iulie, toți pasagerii care sosesc pe aeroportul Henri Coandă din țări…

2 luni ago

Blue Air operează două zboruri săptămânale Iași-Londra Heathrow

Astăzi a fost inaugurat zborul de linie Iași-Londra Heathrow (și retur), operat de compania Blue…

4 luni ago

Acest avion ar putea ajunge oriunde în lume în patru ore. Cât vor costa biletele

Industria aviației este în criză, există o presiune globală pentru a reduce emisiile de carbon,…

4 luni ago

Trenurile Soarelui 2021! București – Constanța și retur din 11 iunie, plus cele private

CFR a anunțat că trenurile Soarelui vor reveni din 11 iunie și vor circula până…

4 luni ago

Acest site folosește cookies.