Opinia unui pilot: Anul acesta? Să spunem doar că privim înainte, nu înapoi

Aștefănoaiei Cristiana, 11 ian.. 2021

La final de 2020, am totalizat orele și a arătat recunoștință pentru fiecare dintre ele. Anul acesta ne-a schimbat și ne-a adus ocazia de a reflecta asupra experiențelor noastre și de a le folosi pentru a face o îmbunătățire pentru 2021 în ultimele 366 de zile. Așteptările sunt mici, aș spune. În acest sens, aș dori să împărtășesc previziunile mele pentru anul nou, pe baza speranței, precum și a eforturilor actuale în domeniul aviației, al aviației de afaceri și al companiilor aeriene care au început în 2020, scrie flyingmag.com, despre părerea unui pilot.

Ne vom reuni – în orice mod putem

Am văzut deja eforturile de a plăti  adunări mai mici și zbura pe tot parcursul anului. Am participat la spectacole aeriene la distanță din punct de vedere social prin intermediul hub-ului nostru Virtual Air Show – iar câștigurile pe care le-am obținut prin utilizarea cursurilor de învățare la distanță și a mediumurilor de întâlnire ne vor spori gradul de acoperire în viitor. Ne dezvoltăm  legătura personală cu alți piloți, și ne propunem să facem parte în 2021 cu evenimente într-un mod care are sens.

Vom continua să zburăm

Fie că este propriul nostru avion sau cele ale prietenilor, școli de zbor, sau angajatori, mijloacele noastre aeriene ne-au ridicat în sus, dincolo, și mai sus pentru a păstra lumea în perspectivă. Ei ne-au permis să continuăm să călătorim, în multe cazuri, și să continuăm antrenamentul, în altele. Am găsit o modalitate de a înregistra orele—chiar dacă acestea sunt ore de competență în fața unui simulator — și vom continua aceste eforturi.

Vom avansa în direcția ecologizării aviației

Deși există cu siguranță inițiative care pot fi diferite față de ceea ce a fost planificat de creatorii lor, noi moduri de a alimenta aeronave ne va propulsa înainte. Spiritul aviației este unul de explorare, descoperire și utilizare a științei pentru a trece de noi frontiere. Mai mult de un secol de când Wrights a zburat pentru prima dată, alungând cei care se îndoiesc, vom continua să avansăm zborul uman – și într-un mod care păstrează planeta.

Avioanele noastre de epocă vor continua să zboare

Există prea multă dragoste aici pentru a lăsa aeronavaele noastre de epocă să plece. Aviatorii și inovatorii excelează în găsirea unei soluții- vedeți punctul meu de mai sus – iar unii vor folosi această determinare pentru a ne păstra istoria în permanență. Sprijinim eforturile de a „menține zborul lor”, oferind copiilor noștri și copiilor lor o punte de legătură în timp pentru a înțelege trecutul nostru.

Ne vom concentra din nou asupra siguranței

În ultimii ani avem prezente de date de accidente minore, care nu ar trebui să ne mulțumească. Mai ales că ieșim din hibernare, în multe cazuri, avem nevoie de un angajament deplin pentru competență și o examinare aprofundată a propriilor greșeli. M-am angajat la o analiză anuală de zbor pentru cât de mult înapoi pot aminti – și vă îndemn să facă același lucru. Face timp valoros. Vă vom oferi o serie de idei de la experții noștri și programe precum I.L.A.F.T. Podcast, permițând piloților să reflecteze asupra propriilor experiențe.

Vom vedea aviație de afaceri care să se adapteze la nevoile clienților

Cu noi aeronave, procese de curățare, și programe pentru a obține acei oameni care au fost determinați – acest lucru va ajuta să păstreze piloții angajați în biroul din față. Aviația comercială și corporatistă a format coloana vertebrală a aviației private de zeci de ani, dar în 2020 și-a asumat o nouă semnificație, deoarece mai mulți clienți potențiali explorează opțiuni mai bune pentru călătorii. Cu piloții lăsând companiile aeriene din necesitate sau alegere, perspectiva de zbor cu piston, turbopropulsor, sau echipamente de turbină pentru o entitate privată sau corporație poate fi interesant.

Vom avea o experiență diferită în lumea companiilor aeriene

Recunosc că mi-e dor fiind capabil de a cumpăra un Bloddy Mary atunci când sunt al -114- lea pilot în comandă, în economie, lipsa de serviciilor la bord nu este o diferență mare. Am văzut o revenire a taxelor de schimbare, pentru unul – va rămâne? Asistăm în prezent la revenirea la serviciu a Boeing 737 Max și la toate mașinațiunilor pe care o impun — aeronava va fi acceptată de piloți și de public și va exista o schimbare relevantă în procesul AOD? Cum vor aborda companiile aeriene formarea și personalul în 2021, deoarece traficul revine la un nou nivel? Dacă 2020 ne-a învățat ceva, este că schimbarea este singura constantă.

Și, în cele din urmă, vom extinde diversitatea promovării zborurilor

Aveți angajamentul meu personal față de acest lucru, precum și față de compania noastră. În trecut am fost monotoni prin inerție, și atât părtinire conștientă și inconștientă, și reflexiv al industriei. Așa cum am văzut în special prin canalele noastre sociale, cum ar fi Instagram, industria se schimbă – și suntem încântați să progresăm pe măsură ce ne îndreptăm spre propria noastră aniversare de 100 ani, în 2027.

← Close